הפרסום בגוגל מתחלק לשניים:קידום אתרים אורגני או קידום ממומן  פרסום ממומן PPC  וקידום אורגני SEO . על היתרונות והחסרונות של כל שיטה ניתן לקרוא בהרחבה בהמשך הדף.

חשוב להבין את ההבדלים העיקריים בין שתי הדרכים האפשריות להופעה בגוגל.

קידום אורגני בגוגל  –  Search Engine Optimization) SEO )

שיטת פרסום שמטרתה להביא את האתר למיקומים גבוהים בתוצאות "הטבעיות" בגוגל. חד משמעית – אתרים מקודמים שמדורגים גבוה בתוצאות מנוע החיפוש הם אלה אשר רוב הגולשים נכנסים אליהם ולכן מיקום גבוה בתוצאות אלה משמעו- מספר כניסות גדול לאתר ולפיכך גם מספר פניות גדול יותר לעסק שלך. אתרים שנמצאים בתוצאות הראשונות בגוגל מגיעים לשם לרוב באמצעות עבודת קידום מקצועית שעומדת בפרמטרים הרבים שמנוע החיפוש של גוגל דורש.

 

 למה קידום אורגני?

 

  • הופעה 24 שעות ללא הגבלת הקלקות.
  • תשלום קבוע ולא לפי הקלקה- קידום אורגני משתלם יותר כלכלית מפני שניתן לקבל מספר רב של גולשים לאתר מבלי לשלם עבור כל גולש.
  • מספר הגולשים שנכנסים לאתרים שמופיעים בתוצאות האורגניות גדול משמעותית מאלו הנכנסים מהפרסום הממומן, מאחר והגולשים תופסים אותו כאמין יותר.
  • לרוב מיועד ויעיל יותר לטווח ארוך.
  • נתפס כיוקרתי ותורם למיתוג העסק.
  • איפה שהעסק שלך נמצא זה מה שזה אומר עליך !

 

 

פרסום ממומן  PPC – Pay Per Click

פרסום בגוגל מבוסס על תשלום עבור הקלקה (PPC – Pay Per Click ), כלומר המפרסם משלם עבור כל קליק,כאשר הגולש מקליק על מודעת הפרסום שלו.

 

למה קידום ממומן?

  • תוצאות מיידיות. מקימים את הקמפיין בגוגל אדוורדס ומייד מופיעים בעמוד התוצאות ומתחילים לקבל תנועה.
  • פריסה רחבה של מילות מפתח
  • רימרקטינג – סימון הגולשים באתר והצגת מודעות פרסום שרודפות אחריהם לכל מקום.