קידום אתרים מקצועי – הדרך היעילה להגשים את המטרה היא לחזות את הסוף מראש

 

בקידום אתרים מקצועי, היכולת לראות תמונה רחוקה מן המצב הנוכחי שלנו היא הכרחית. הגעה אל התמונה הרחוקה, אל המטרה, יכולה להיות בדרך טקטית באמצעות חישוב מהלכים קדימה. הדרך השניה אל המטרה יכולה להיות בדרך אסטרטגית, להבין איך כדאי לפעול באופן אופטימלי בכדי לקדם את מילות המפתח הרצויות. כדי שנוכל לבחור סוף רצוי אליו נוכל להתקדם, עלינו להבין אותו. הבנת המצב אליו אנו רוצים להגיע והיתרונות שבו היא הצעד השני למימוש תכנית קידום אתרים מוצלחת.

 

אחרי שיש לנו דרך ותכנית ברורה מתחיל השלב שבו עלינו לנקוט פעולה. במהלך השיווק והקידום של האתר יכולים לעלות בראשנו אלפי רעיונות אך כדי ללכת את הדרך אל המטרה צריך לעשות צעד צעד בצעדים קטנים, כשהמטרה עומדת לנגד עיננו. יש לבחון כל מצב מחדש כאילו אנו פוגשים בו לראשונה. הערכת מצב דינמית הבוחנת כל צעד מחדש, הכרחית כדי שלא ניצור חיבור רגשי מדי לתכניות שלנו ונוכל לבחון אותן בעין אובייקטיבית. בחינת כל מצב מחדש בהתאם לתוצאות מכריחה התייחסות כאל חידה חדשה שיש לבחון. השלב הבא הוא שלב חשוב מאד ביכולת שלנו להשתפר בעתיד. בשלב זה מתבצע ניתוח הקמפיין וחידוד ההבנות לגבי הההערכות העתידיות שהיו לקמפיין. היכן הן היו מדוייקות והיכן הן לא היו מבוססות ואפקטיביות. האתגר הוא לבחון את הפער בין המקום בו חשבנו שאנחנו נמצאים בו, לבין המציאות. חשוב לנתח את הקמפיין עם איש קידום אתרים מקצועי שמסוגל להציע חשיבה רחבה ועמוקה יותר על התקדמות הקמפיין.

חלק גדול בתהליך קידום אתרים הוא תרגול מצבים שקרו בעבר

לרוב בשלב האמצעי של הקמפיין כדי להתמודד עם מצבים כאלה יש לבחון מצבים שונים עד שמוצאים את המצב האידיאלי לפתרון הבעיה המוצבת לפנינו. בתפיסת עולמנו קידום אתרים יש להתחיל ללמד מן השלבים הסופיים של הקמפיין ובכל פעם ללכת צעד אחד אחורנית, כך מרגע הפתיחה של הקמפיין החשיבה של מקדם האתר תהיה בהקשר רחב של מצבים אידיאליים שיש להגיע אליהם באמצע הקמפיין ובסיומו. בשורה תחתונה יהיה ניתן לחשב אולי רק צעד אחד קדימה אבל זה יהיה הצעד הזכון.

 

תגובות פייסבוק