קידום אתרים בעזרת טרנדים עכשווים

 

קידום תנועה אורגנית לאתר היא פעולה חשובה לאין שיעור בעיקר לאחר שינוי האלגוריתם האחרון של גוגל אשר מתייחס לתנועה כפרמטר משפיע על דירוג האתר. אם בעבר החשיבה היתה בנויה על מיקום שווה תנועה , היום המצב השתנה וכדי לדרג גבוה צריכים קודם להזרים תנועה לאתר. פעולה לא פשוטה בהתחשב בנסיבות של כל אתר ואתר לדוגמה: אתר חדש, מאיפה נביא לו תנועה באופן מייד ?
טרנדים הם בהחלט דרך יעילה לפתוח את השיבר כדי להזרים דרכו תנועה מיידית , למשל ניקח לדוגמה את האולימפיאדה בלונדון שמתקרבת, זה טרנד מעולה כיוון שיש עליו המון חיפושים כרגע, אמנם הוא לתקופה קצובה שמסתיימת עם סיום האולימפיאדה ונניח לצורך העינין שיש לי אתר שמוכר דילים לבתי מלון בכל העולם. הרעיון הוא מאד פשוט, כותבים מאמר איכותי שמסקר באופן יעיל את בתי המלון בלונדון ,מצב התפוסה במלונות, מיקומים אטרקטיביים ועוד. משתמשים במילות מפתח ומפזרים אותם בקונוטציות שונות תוך כדי מיקוד בנושא המאמר, מעלים את המאמר באתר ונותנים לו להתאנדקס על ידי מנועי החיפוש. מה שנקבל בהמשך הוא דבר כזה:

אנליטיקס

עליה רבה בכמות ההופעות של המאמר במילות מפתח הקשורות לאולימפיאדה בלונדון, עליה חדה בביקורים שמגיעים דרך המילים הללו והגדלת נפח התנועה האורגנית לאתר. בתוך כל זה נכנס גם החלק החשוב של כל המהלך והוא  "המרות" , לכן נראה גם עסקאות של בתי מלון בלונדון שהסגרו כתוצאה מכך.

טרנדים הם דבר חולף והאולימפיאדה קוראת רק אחת לארבע שנים אך אם ניתן לרכב על הגל כדי למשוך תנועה טבעית ולשפר בתוך כך את ביצועי האתר ואת ההצלחה שלו הרי שזוהי דרך נפלאה להנות מתנועה ישירה של מבקרים שעשויים גם לבצע פעולה ולהגדיל את ההכנסות, בעיקר לאתר חדש שרוצה לפרוץ ולקבל נתח גדול של חשיפה.

זוהי דוגמה אחת מיני רבים של זיהוי טרנדים ושימוש נכון בהם, יש עוד הרבה טרנדים שניתן לרכב עליהם כדי להוסיף מימד חדש לקידום האתר, ניתן גם להשתמש בכלי של גוגל Google Trends כדי לבדוק בו אילו טרנדים עכשווים נמצאים בעליה ויש עליהם הרבה חיפושים שבהחלט עשויים להתאים, לקחת אותם ולהשתמש בהם בצורה יעילה וביצירתיות כדי להגדיל תנועה.

 

תגובות פייסבוק