הרשת החברתית כפלטפורמה מצויינת לשמירה על המוניטין באינטרנט

מוניטין באינטרנט

המדיה החברתית מספקת מענה יזום בזמן אמת לכל תלונה שיכולה לעלות והיא דרך מצויינת להגן על המוניטין שלך באינטרנט,  מניעת תלונות אשר עלולות להתאנדקס במנועי החיפוש לנצח ושניתן היה להימנע מהם מלכתחילה יכולות לפתור המון כאב ראש בעתיד.


שימוש במדיה חברתית כדי לרצות את שביעות רצון הלקוחות דורש הרבה יותר מאשר רק פתיחת חשבון והגדרת פרופיל ברשת החברתית , זה דורש בעיקר רמה גבוהה רגישות ושל היענות לכל טענה. הקשבה מהווה תנאי מוקדם עבור כל תוכנית שנועדה לשפר את שביעות רצון הלקוחות, אבל זה לא מסתיים שם. איך הייתם מרגישים אילו ביקשתם ממישהו בקשה, הוא הקשיב, ואז המשיך לדרכו כרגיל ?

מהירות ואיכות התגובה תקבע את רמת שביעות רצון מהשירות

הגדלת תשומת הלב באמצעות הרשת החברתית מאפשרת להקשיב ולהגיב בזמן אמת ומשפרת בכך את רמת האינטראקציה באינטרנט. כדי לשפר את האינטראקציה הזו יש לשאוף לענות על כל שאלה או טענה בתוך שעה בין אם זה לפתור את הבעיה בו במקום, או בין אם זה כדי להודיע ​​לפונה כי אנחנו עובדים על הנושא ומתפלים בבעיה תוך כדי עדכון אישי בכל התפתחות שקורת.
מוקד השירות חייב להיות על המשמר כדי להקל על הלקוחות ולדאוג שכל הבעיות נפתרות. הלקוחות היום מעבירים כל דבר ברשתות חברתיות בין אם זה רע או אם טוב ולכן כדאי לדאוג לשפר את רמת השירות כדי לסקל כל איזכור שלילי שעלול לבוא.

האסטרטגיה של שביעות רצון הלקוח מעל הכל, והיא מה שמפרידה בין חברות עם מוניטין בינוני לבין חברות עם מוניטין מעולה

כדי להיות שם בזמן אמת ולהועיל יש לקחת את ניהול המוניטין ולבנות אותו על בסיס שבו מגיבים באופן אישי על כל הביקורות של הלקוחות אשר עלולות לגרום לתגובת שרשרת אינסופית של גולשים, תגובה נכונה בזמן סביר יכולה לכבות את הלהבות עוד בטרם פורצת השריפה הגדולה והנזק העצום. על כל טענה שלא תבוא יש להגיב בצורה רגישה והוגנת כדי לוודא שהלקוח מרגיש שמישהו שם מקשיב לו ומבין את רחשי ליבו, הפעולה הזו מקבלת נקודות זכות גדולות בקרב גולשים שיש להם בטן מלאה על השירות או המוצר ויש בה את הכח להדוף כל מרמור או תגובה שלילית עוד עוד בטרם היא פרצה למקומות שונים ברשת. הארגון של המערכת התגובתית צריך לספק  חומת אש כדי להדוף כל תגובה שלילית בעיקר כאשר מדובר על מוניטין באינטרנט ומיתוג ברשת שהרי כאן הכל עניין של איך הדברים מוצגים. כאשר מישהו מתכוון לחוות את דעתו כדאי מאד שנשמע אותו קודם ונתמודד איתו ברמה אישית ובדלתיים סגורות מאשר שהוא יחווה את דעתו באופן פומבי, הגולשים בדרך כלל יודעים להעריך רמת שירות טובה דווקא בשעה קשה כשהם צריכים מישהו שישמע אותם ויגיב להם במהירות.

תגובות פייסבוק