גוגל אדוורדס – פרסום בגוגל

שיווק ופרסום בגוגל אדוורדספרסום בגוגל אדוורדס - גול קידום אתרים ממומן

 

Google AdWords הוא כלי שיווקי ופרסומי מאת גוגל שמאפשר לעסקים לפרסם מודעות שמוצגות בתוצאות מנוע החיפוש שלה. גוגל מאפשרת לכל אחד לפרסם מודעות ממומנות בין אם מודעת טקסט או מודעת תמונה (באנר).

 

מודעות טקסט – אלו המודעות המופיעות לצד או בשלושת השורות מעל או מתחת לתוצאות האורגניות בדף תוצאות החיפוש של גוגל, המודעה בנויה מכותרת ושתי שורות תיאור בהן צריכים לשכנע את הגולש ללחוץ על המודעה שלכם על פני שאר המודעות וכל זאת במגבלת תווים. ניתן להוסיף מספר טלפון לחיוג ישיר והפניה לדף נחיתה מיועד באתר.

 

מודעות תמונה / באנרים – אלו מודעות שלהבדיל ממודעות טקטס אינן מופיאות בתוך דף התוצאות של גוגל אלר באתרי שותפים כגון יו טיוב או אתרי אדסנס שיש לגוגל הרשאה לשתול מודעות פרסום בהם. לבאנרים יש גדלים שונים ורצוי מאד לעבור על הנחיות ומדיניות הפרסום של גוגל בנוגע לסוגי המודעות והגודל שלהן כאן: מודעות תמונה גוגל

 

 

איך זה עובד?

 

השירות עובד בשיטת PPC של תשלום לפי הקלקה, כלומר שאתם משלמים לגוגל לפי מספר הלחיצות של הגולשים על המודעה.אם המודעה שלכם הופיע וזכתה לחשיפה אך לא לחצו עליה אז לא שילמתם, עדיין ראו אתרכם ואת שם המותג שלכם כך שקיבלתם חשיפה. במידה לחצו על המודעה ועברו לדף הנחיתה שלכם תחויבו בגין אותה הקלקה על הגדרות הצעת המחיר לקליק שלכם שהגדרתם במערכת. לחיצה ומעבר לשיחת טלפון דינה כהקלקה והיא גם תחוייב בתשלום.

 

עלויות הפרסום בגוגל

 

ניתן להגדיר תקציב יומי עבור כל קמפיין בהתאם ליכולות שלכם ובהתאם לתחרות ולביקוש שיש למילות המפתח בתחום. ישנם מילים שעלות ההקלקה שלהן גבוה כמו מילות חיפוש גנריות שהן כלליות יותר ויש עליהן תחרות רבה יותר. במידה והחלטתם לפרסם בגוגל אדוורדס זה הזמן להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותכם על מנת חייעל את הקמפיין ולהשיג תוצאות טובות יותר, בסופו של דבר ההצלחה נמדדת בעלות תועלת ובהחזר על ההשקעה שלכם. לכן , עבודה איתנו עשויה לשפר את הקמפיין שלכם באופן ניכר. אנחנו עושים את זה עבור חברות רבות והניסיון שלנו בתחום מספק ללקוחות שלנו הכנסות גבוהות ביחס להשקעה.

 

יתרונות הפרסום בגוגל

 

לפרסום בגוגל יתרונות ברורים ביחס לכל פלטפורמה אחרת. זהו פרסום ממוקד בדיוק בזמן ובמקום בו הגולש מחפש משהו מסויים, המודעות מוצגות על פי שאילתות החיפוש של הגולש בזמן אמת כך שזה יוצר מפגש רלוונטי ביותר בין המפרסם למחפש.

 

טיימינג – זה כל העניין במכירות. כאשר הגולש מחפש משהו בזמן מסויים ואתה נמצא שם כדי לענות על צרכיו זה מעלה את הסיכוי למכירה במאות אחוזים.

 

רלבנטיות – גולשים מחפשים משהו ספציפי ואפשר לתת להם מענה רלבנטי על ידי שיוך דף נחיתה ייעודי למילת החיפוש.

 

אופטימיזציה – לכל קמפיין יש לבצע מחקר ומדידות על מנת לייעל אותו ולמצות כמה שיותר את הפוטנציאל במסגרת

התקציב. קמפיין שעובד על "טייס אוטומטי" מאבד לרוב הרבה קליקים ותקציב בגלל שאינו משתנה בהתאם לצרכים.

 

תשלום – "לא לחצת לא שילמת" כן, גם אם צפו במודעה שלכם ויצרתם מיתוג אתם תשלמו רק בעבור לחיצות על המודעה.

 

תקציב – ניתן לשלוט על התקציב בקלות על ידי הגדרות נכונות שמסתמכות על ניתוח הנתונים של הקמפיין. פרסום בגוגל מאפשר גם לבעלי עסקים קטנים ביותר להינות מפרסום מודעות ממומנות ובתקציב

 

 

 

[dt_call_to_action content_size="big" background="no" line="false" style="0"]מעוניינים לפרסם בגוגל ? לקבל יותר חשיפה ויותר תנועה לאתר ?   [dt_button size="medium" style="default" animation="none" color_mode="default" icon="" icon_align="left" color="" link="http://goll.co.il/contact-price/" target_blank="true"]צרו איתנו קשר[/dt_button][/dt_call_to_action]