מטרת הפעילות:
הפניית גולשים אשר חיפשו מונחים הקשורים לסוג הפעילות של הלקוח במנועי החיפוש השונים,לרבות גוגל
לאתר הלקוח ובאופן זה להגדיל את הפוטנציאל הכלכלי והעסקי של הלקוח מהאתר שלו.
ההפנייה היא מתוצאות החיפוש האורגני SEO ומתייחס לחיפוש אותו ביצע הגולש.
קידום אתרים במנועי חיפוש
אז איך עושים את זה?
  •  מחקר שוטף וייעוץ
  •  דוח מיקומים מוגש בדוחות השבועיים.
  •  הקמה,בניה ותחזוקה.אנו נטפל בכל העדכונים לאתר,כולל עבודה ישירה מול חברות הפיתוח של האתר וכך נקצר  את זמני התגובה וקבלת התוצאות.
  •  ניטור ובקרה – האתר יחובר לתוכנת גוגל אנליטיקס,כך יהיה ניתן לראות אילו ביטויי חיפוש מביאים הכי הרבה תנועה לאתר.
  • תמיכה – אנחנו זמינים לכל שאלה ואפילו ממליצים לדבר איתנו לגבי כל עניין באתר כדי לוודא שמפיקים ממנו את המיטב כדי לקדם אתה אתר בגוגל
מסגרת קידום האתר כוללת מספר פעולות:
  • עריכת מחקר מקדים על המונחים הרלונטיים אותם מחפשים מבחינת כמות חיפושים,מידת רלוונטיות של כל מונח, מידת התחרות על כל מונחו אופטימיזציה של המילים ע"פ כמות החיפושים.
  • הנחייה בבניית דפים רלונטיים למילים שאנו מקדמים המותאמים בצורה אופטימלית לקידום. מהצד של מבנה הדף (תוכנה) ומהצד של התכנים (טקסטים) ועבודה מול הגורמים –מי שבנה את האתר.
  • קידום אתרים SEO על ידי קידום המונחים הנבחרים באמצעות השגת קישורים רלונטיים מאתרים אחרים. נושא שדורש רגישות ונסיון רב,כי קישור לא טוב יכול לעשות הרבה נזק –הדבר המשפיע ביותר!
  • הטמעת כלי מעקב לאופטימיזציה google analytics מעקב יומי וכן עריכת דוחות דו שבועיים ללקוח.
תגובות פייסבוק