קל מאד לחשוב כי מדיה חברתית היא דבר נוסף מאשר המגמה האחרונה, העובדה היא שהמדיה החברתית שינתה לעד את מצבנו ואנו רואים את השוק באינטרנט, ואת הדרך שבה אנשים מתייחסים. כתוצאה מכך רק הגיוני להפנים את השינוי הזה כדי ליהנות מהיתרונות שיש לרשתות חברתיות באינטרנט.

עסקים בקנה מידה קטן (כמו גם עסקים מהבית) יודעים כבר להרוויח במיומנות תוך כדי שימוש בקידום ברשתות חברתיות. עבור עסקים רבים זהו כלי מצויין עבור שיווק השירות או המוצר בפני לקוחות פוטנציאליים.

אופטימיזציה של מדיה חברתית , איך עושים את זה ?

מידע מוקדם על שוק היעד שלך: ברשתות חברתיות ניתן להגדיר את המטרה וזה יכול לסייע במידע על המתחרים ואיך הם מתנהגים,כך נוכל להיות מוכנים לכל פעולה שתידרש בהמשך. נוכל לדעת איך הם מתקשרים עם הלקוחות, למי מופנה השיווק (קהל היעד) מהן מטרות השיווק, חתך גיל , מצב סוציואקונומי ועוד


חיבור עם לקוחות פוטנציאליים :

יותר ויותר מאנשי הקהילה אוהבים לעשות עסקים עם אלה שיוכלו לתקשר באופן פרטני. אתרי רשתות חברתיות כמו LinkedIn או Facebook מציגים ללקוחות הפוטנציאליים שלך בהווה הזדמנות שבו הם יכולים להתבונן בסיפור שלך . הלקוחות שלכם לא בדיוק חושבים כמו שהם מתנשחים כישות אנונימית, אבל הם יכולים לשמור איתך  על קשר ולשאול שאלות ישירות. זה גם מסייע לבנות מערכת יחסים אישית עם הלקוחות שלכם, ומשאיר אותך עם לקוחות מרוצים שמומרים בדרך כלל ללקוחות קבועים.

לבנות את המותג שלך : התקשורת הציבורית במדיה חברתית היא דרך חינם כדי להפוך את העסק למותג ולקבל פידבק מבחוץ. כמו כן,  בלוג המשך באינטרנט היא גישה שיווקית מצוינת . גם תיבת ההערות בבלוג  יוצרת דרך חינם לתקשר עם הלקוחות.

תגובות פייסבוק