HTTP – HTTPS – SSL – SEO

גוגל הודיעה באופן רשמי כי אמצעי (HTTPS  (Hypertext Transfer Protocol הוא מעתה חובה עבור כל אתר אינטרנט.

עד עכשיו,  Secure Socket Layer) SSL) היה בשימוש רק של דפי אינטרנט עם מידע רגיש (כגון מספרי כרטיס אשראי או סיסמאות). מעתה המגמה השתנתה ונדרש להתאים הגדרות אבטחה עבור אתרים שלמים כברירת מחדל. גוגל הודיעו בעדכון האחרון שלהם שהם עומדים לתגמל אתרים המשתמשים בהצפנת HTTPS עבור כל הדפים כברירת מחדל על מנת לעודד את בעלי האתרים לשמור את הנתונים שלהם באינטרנט בטוחים.

"ראינו תוצאות חיוביות עקב מעבר לאתרים מאובטחים HTTPS ואנחנו מתחילים להשתמש בהם כאות דירוג".  לידיעה הרשמית

השפעה על קידום אתרים אורגני

בנוסף למבנה SEO ידידותי באתר, תוכן ייחודי, קישורים פנימיים וחיצוניים באיכות ואופטימיזציה של מהירות אתר, הקמת  אתר או מעבר ל "HTTPS" עם "SSL" עכשיו גם מגדיל הפוטנציאל של דירוג האתר במנועי החיפוש.

איך עוברים ל HTTPS (כתובת אתר מאובטח)

רוב מנהלי האתרים כבר מכירים את הכתובת "//:https "  קידומת המזהה דפי אינטרנט מאובטחים, אבל רק מעטים יודעים איך זה באמת עובד ואם הם באמת צריכים את זה. עד היום נהגו להשתמש ב SSL רק אתרים עם מידע מסווג או חנויות אונליין שסולקות כסף באינטרנט ושנדרשת בהם רמת אבטחה. חלק מהאתרים שהשתמשו בSSL השתמשו בו רק בדפים מסויימים בהם מתבצעת העסקה ולכן לא כל האתר שלהם מאובטח אלא רק דפים ספציפיים. הדרישה של גוגל מתייחסת גם לאתרים כאלה על מנת שיכסו את כל הדפים שלהם באתר מבחינת אבטחה ויעברו לכתובת HTTPS.

את המעבר לאתר מאובטח יש לדרוש מחברת האחסון בו מתארח האתר.  בהצלחה,

 

 

תגובות פייסבוק