גוגל חוגגת 15 שנה ומשדרגת את תוצאות החיפוש עם עדכון אלגוריתם חדש.(hummingbird)

זהו ללא ספק השדרוג הגדול ביותר לאלגוריתם מזה 12 שנים משנת 2001 והוא זוכה לכינוי יונק הדבש "hummingbird". לאור העובדה זו נשאלת השאלה מה קורה עם כל עבודת הקידום שנעשתה במשך שנים עד כה והאם היא עדיין רלוונטית או שמא צריך לשנות הכל. אם מסתכלים בראייה רחבה על תחום קידום אתרים ועל השינויים והשדרוגים של האלגוריתם במשך השנים אז אפשר להירגע. התמצית של קידום אתרים היה ונשאר תוכן מקורי ואיכותי, וקישורים נכנסים מאתרים רלוונטיים ואיכותיים. למעשה אין שום דבר חדש לא אחרי עדכון הפנדה וגם לא אחרי עדכון הפינגווין, אם אם האתר שלך ממשיך לספק תוכן איכותי ומקשרים אליו אתרים טובים אז הוא יקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

המטרה של גוגל בעדכון האלגוריתם החדש

המפתח לקבלת ההחלטות הנכונות הוא שצריך לנסות ולהבין לאן בגוגל חותרים כאשר מבצעים שינויי אלגוריתם מורכבים. המטרה של גוגל היא שכאשר מישהו יוצר חיפוש חדש הוא יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה או צריך. רובנו התנסינו בחוויה של חיפוש בגוגל וקבלת תוצאות שאינן תואמות לשאילתת החיפוש שהוקלדה. מהסיבה הזו גוגל רוצה להגיע לנקודה שבה מקרים כאלה לא יקרו בעתיד כי זה יהיה בעצם פתח למותו של גוגל כמנוע החיפוש הגדול והאמין בעולם.

נכון לעכשיו נראה כי גוגל רק מחדדת שוב את האלגוריתם שלה על מנת להציג תוצאות מדויקות יותר והעדכון האחרון בעצם בא כדי לטפל בשאילתות חיפוש ארוכות יותר מאשר במילים גנריות כך שאם אתם ממשיכים לספק תוכן מקורי ואיכותי ולא משתמשים בטכניקות קידום פסולות אז אתם יכולים לישון בשקט, מאמצי הקידום שלכם עדיין רלוונטיים ועכשיו רק יותר מתמיד.

תגובות פייסבוק