חוד החנית של עולם השיווק בסלולר, קידום אפליקציות להגברת הורדות בטלפונים ניידים.

מדוע חשוב לקדם אפליקציה?

הצורך בקידום אפליקציה נובע מהצורך להתבלט ביחס לשאר האפליקציות הקיימות בחנות או בתוצאות מנועי החיפוש במטרה שהגולש יראה אותה ויתקין במכשיר שלו. בדומה לקידום אתר במנועי חיפוש SEO, קידום אפליקציות נשען על מיטוב הדרך בה נראת האפליקציה שלך בחנות האפליקציות אל מול אלפי אפליקציות השונות, כדי לבלוט מעל כולם נדרשים משאבים רבים ידע וטכניקה, לאור התחרות הגוברת בזירה נדרשת הבנה ומחשבה רבה בבניית אסטרטגיות קידום אשר יובילו למטרה. קידום אפליקציות למובייל יקפיץ את האפליקציה שלך מעל כולם וישים אותה במקום בו הגולשים אינם יכולים להתעלם ממנו. יותר משתמשים יובילו ליותר לקוחות אשר יובילו לגידול במכירות ובהכנסות.

קידום אפליקציות במובייל

קידום אפליקציות במובייל

מפתחי האפליקציות כמו גם חברות גדולות שמשקיעות ממיטב כספן ביצירת אפליקציה משל עצמן רוצות בסופו של דבר שיעשה בה שימוש. המטרה של קידום אפליקציה היא לגרום לה לקבל ציון דירוג משתמשים גבוה ולהיכנס לרשימה של האפליקציות המורדות ביותר. אפליקציה שיש לה ציון איכות גבוה היא גורם משפיע גם על ההורדה בידיי הגולש וגם בדירוג האפליקציה בחנות כך שככל שאפליקציה מופיע בחנות (אפסטור או גוגל פליי) במיקום גבוה יותר היא נחשפת לכמות צפיות גבוהה אשר מתורגמות להורדות בסופו של דבר.

ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לקחת בחשבון בקידום אפליקציה :

ממחקרים שנעשו בנושא הסטטיסטיקה אומרת שגולש נמצא בעמוד של האפליקציה במשך 5 שניות בממוצע. בזמן הקצוב הזה הוא אמור לקבל החלטה אם ללחוץ ולהוריד את האפליקציה או שמא לעבור לעמוד האפליקציה הבאה. כמו באופטימיזציה און פייג' לאתר גם כאן נדרשים זמן ומחשבה כדי לבצע אופטימיזציה נכונה לעמוד האפליקציה בחנות. עמוד זה הוא כרטיס הביקור של האפליקציה ואמור לכלול את הכותרת הנכונה, תיאור שיווקי של האפליקציה המבליט את היתרונות שלה על פני מתחריה, מספר צילומי מסך, לוגו בולט וברור,  תרגום לשפות נוספות ותיוג של מילות מפתח מתאימות.

רוצה לדעת עוד על קידום אפליקציות במובייל ? צור קשר