6 טיפים לקידום אתרים בשנה החדשה

את שנת 2012 נזכור בעיקר בשל השינויים הגדולים שגוגל עשתה באלגוריתם שלה פינגווין ופנדה. אלו לא היו סתם שינויים אלא שינויים מהותיים אשר ריסקו כמה וכמה אתרים גדולים וקטנים כאחד. בגוגל אותתו שימי המערב הפרוע בתחום הסתיימו ומעכשיו יש חוקים חדשים אשר משנים את כללי המשחק, טכניקות רבות שהיו פופולריות בקרב מקדמי אתרים יצאו לגמרי מהמשחק ולכן צריך להיות על המשמר כדי לא לאבד מיקומים אסטרטגיים. כשזה מגיע לאופטימיזציה של מנועי חיפוש אין ברירה וחייבים ללמוד ולפתח טקטיקות חדשות על פי השינויים החלים בתחום. בכל שנה אנו חווים אתגרים חדשים אשר תורמים לביצועים שלנו בסופו של דבר להוביל לתוצאות טובות יותר וזו בדיוק הסיבה למה צריך תמיד להיות עם האצבע על הדופק ולהישמע לכל העדכונים והשינויים שיכולים להשפיע על קמפיין השיווק באינטרנט. במאמר זה נביא טיפים ושיטות עבודת קידום אתרים יעילות לשנה החדשה שיעזרו לך להשיג את מטרות השיווק באינטרנט. 

 

תוכן – תוכן הוא עדיין הדבר החשוב ביותר בקידום האתרים וזה ישאר כך גם בשנת 2013. צריך לעשות את המיטב כל הזמן כדי ליצור תוכן חדש עבור המבקרים באתר שלך, תוכן רלוונטי אינפורמטיבי, ובאיכות גבוה הוא סוד ההצלחה של של כל קמפיין קידום אתרים מקצועי ברשת. היכולת לשלוט בתנועת הגולשים על ידי כתיבה נכונה מצריכה חושים חדים ויצירתיות רבה אשר כוללת בין היתר מחקר מקדים ומחשבה רבה בהבנת צרכי הגולשים. אל תכתבו מאמרים קצרים ותפרסמו אותם סתם באת, במקום זאת תתמקדו בלכתוב מאמרים שיש בהם לפחות 400 מילים,  זה ייתן הזדמנות להשתמש במילות המפתח יותר פעמים וגם להשתמש בביטויי זנב ארוך.
מדיה חברתית – שחקן השנה לשנת 2013, מדיה חברתית תתפוס את מקומה בכל החלקים של חיינו וזה כולל גם קידום אתרים במנועי חיפוש ושיווק באינטרנט באופן כללי. עובדה זו מחייבת למצוא את הדרך המושלמת לשלב את המדיה החברתית בכל קמפיין קידום אתרים, כפי שזה מסתמן עכשיו זה הולך להיות המפתח שלך להצלחה בשנה החדשה.
עקביות – להיות עקבי בביצוע בפרסום תוכן חדש, וזה אומר שצריך לשמור על יצירת תוכן חדש ורלוונטי למבקרים באתר על בסיס קבוע. במידה ולא  יוצרים תוכן חדש ואיכותי בקצב עקבי כל המאמצים שמושקעים בקידום האתר יורדים לטמיון ולעולם לא יגיעו לשום מקום ראוי.
בלוג אורח – הפצת תוכן איכותי בבלוגים אחרים תמיד היו חלק חשוב בקידום אתרים, בשנה החדשה יושם דגש חזק על טקטיקה זו אשר מפזרת את הקישורים ברחבי האינטרנט על ידי פרסום בבלוג אירוח באיכות גבוהה, התוצאות תבואנה  לאחר זמן קצר יחסית, אך כדי לשמר אותן לטווח ארוך יותר יש לעשות זאת באופן עקבי.
קהל יעד ממוקד ומחקר מילות מפתח – כאן אין תגלית חדשה אבל חשוב להבהיר, מיקוד מילות המפתח הנכונות עבור קהל היעד הוא אבן היסוד של קידום אתרים ושיווק באינטרנט בכלל וזאת  כדי להבטיח את יעילות הקמפיין. לעשות מחקר מילות מפתח כמו שצריך על מנת שהקמפיין יצליח.
 סלולרי – תנועת מבקרים אשר מגיעה דרך מכשירים סלולריים רק הולכת וגוברת עם הזמן וזו הסיבה שבגללה צריכים להפוך את האתר שיהיה נגיש לכולם. מה שזה אומר הוא שצריך לוודא שאנשים שמשתמשים בכל סוגי המכשירים צריכים להיות מסוגלים לגשת לאתר בקלות, כך זה מבטיח שמספר גדול יותר של מבקרים יגיעו לאתר. אתר מותאם לסלולרי זו אחת הדוגמאות בהן ניתן להשתמש למשל כדי להקל על הגולשים מהמכשיר הנייד להגיע במהירות ובנוחות אל מה שחיפשו, בנוסף לכך אתר סלולרי גם נראה יותר אסתטי כאשר גולשים מהנייד.

מלבד נקודות אלה יש עוד כמה וכמה פעולות שיש לתת בהן דגש לשנה החדשה אך יחד עם זאת אם תיישמו את כל ששת הטיפים שהוזכרו כאן זה בהחלט יהיה מספיק כדי לצבור כמה תוצאות טובות.

תגובות פייסבוק