גוגל: תגיות כותרת אינן החלק הקריטי לדירוג

ג'ון מולר מגוגל הודיע השבוע כי תג המטא כותרת אינו הפאקטור החשוב ביותר. שאלה מעניינת עלתה בהנגאאוט של גוגל פלוס, ג'ון מולר אמר  כי תג הכותרת בעמוד אינו קריטי לדירוג כמו התוכן של הדף. בקיצור, הוא הסביר שגוגל יכולה לדרג דף עם תג כותרת ללא מילת מפתח, אבל תוכן מקבל הרבה יותר משמעות לדירוג.

אוקי, כל העוסקים בקידום אתרים אורגני יודעים כבר כי תוכן הוא פאקטור משמעותי ביותר עבור קידום אתרים ודירוג בגוגל אבל חשיבותם של תגי כותרת באתר היה מאז ומתמיד פאקטור קריטי ביותר ולעתים קרובות נתון למנופילציות רבות כאשר מילות המפתח נדחסו בצורה גסה.  ג'ון מוסיף ומסביר כי אי שימוש במילת המפתח בתוך תג הכותרת בדף לא ימנע ממנו לדרג גבוה, אבל זה לא יקרה כאשר בדף אין את המילות המפתח.

 

 

ציטוט של  מילר: לא כדאי דחוס מילות מפתח בתג המטא כותרת, אנחנו משתמשים בתג הכותרת לדירוג, אבל זה לא החלק הקריטי ביותר של דף. באופן כללי, אנחנו מנסים לזהות מתי תג הכותרת דחוס במילות מפתח, גם כי זה חוויית משתמש רעה עבור משתמשים בתוצאות החיפוש. למשל, אם הם מחפשים להבין על מה הדפים האלה מדברים, הם פשוט רואים ערבוביה של מילות מפתח וזה לא ממש עוזר.

תגובות פייסבוק