קידום אורגני או קידום ממומן, מה עדיף?

קידום אורגני או קידום ממומן, מה עדיף?

קידום אתרים בגוגל מאפשר להגיע אל קהל היעד שלך ישר לתוך הפרצוף בזמן אמת. בדיוק מתי שקהל היעד שלך מחפש בגוגל את מה שהאתר שלך מציע. בגוגל אפשר לקדם את האתר בשתי שיטות מוכרות: קידום אורגני SEO או קידום ממומן PPC. על היתרונות והחסרונות של כל שיטה ניתן לקרוא בהרחבה כאן.

האם לפרסם בתשלום או להשקיע את התקציב בקידום אורגני SEO ?

כדי לקבל החלטה נבונה איפה כדאי להשקיע את הכסף שלך, בקידום אורגני בגוגל או בקידום ממומן עליך להבין איך שתי האופציות הללו עובדות, ואיך ניתן לשלב בין השניים.

קידום אורגני בגוגל – Search Engine Optimization) SEO )

שיטת פרסום הטובה ביותר להשגת לקוחות חדשים באינטרנט. מטרת קידום SEO להביא את האתר למיקומים גבוהים בתוצאות “הטבעיות” בגוגל. חד משמעית – אתרים מקודמים שמדורגים גבוה בתוצאות האורגניות בגוגל הם אלה אשר רוב הגולשים נכנסים אליהם ולכן מיקום גבוה בתוצאות אלה משמעו – מספר כניסות גדול לאתר ולפיכך גם מספר פניות גדול יותר לעסק שלך. אתרים שנמצאים בתוצאות הראשונות בגוגל מגיעים לשם לרוב באמצעות עבודת קידום מקצועית שעומדת בפרמטרים הרבים שמנוע החיפוש של גוגל דורש.

 יתרונות של קידום אורגני SEO בגוגל

  • הופעה 24 שעות ללא הגבלת הקלקות.
  • תשלום קבוע ולא לפי הקלקה – קידום אורגני משתלם יותר כלכלית מפני שניתן לקבל מספר רב של גולשים לאתר מבלי לשלם עבור כל גולש.
  • מספר הגולשים שנכנסים לאתרים שמופיעים בתוצאות האורגניות גדול משמעותית מאלו הנכנסים מהפרסום הממומן, מאחר והגולשים תופסים אותו כאמין יותר.
  • לרוב מיועד ויעיל יותר לטווח ארוך.
  • נתפס כיוקרתי ותורם למיתוג העסק.
  • איפה שהעסק שלך נמצא זה מה שזה אומר עליך !

קידום ממומן  PPC – Pay Per Click

קידום ממומן הוא פרסום בגוגל המבוסס על תשלום עבור קליקים (PPC – Pay Per Click ), כלומר המפרסם משלם עבור כל קליק, כאשר הגולש לוחץעל מודעת הפרסום שלו בתוצאות החיפוש בגוגל.

יתרונות של קידום ממומן בגוגל

  • תוצאות מיידיות. מקימים את הקמפיין בגוגל אדוורדס ומייד מופיעים בעמוד התוצאות ומתחילים לקבל תנועה.
  • פריסה רחבה של מילות מפתח
  • רימרקטינג – סימון הגולשים באתר והצגת מודעות פרסום שרודפות אחריהם לכל מקום.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות