מחקר מילות מפתח בגוגל

איך לבחור את מילות המפתח הנכונות לקידום?

השימוש במילות מפתח רלוונטיות באתר יכול לעזור לייצר תנועה איכותית רבה יותר ודירוג גבוה בתוצאות החיפוש. ראשית כל יש לוודא שהמילים שאתם בוחרים עבור האתר שלכם מכוונות אל קהל היעד הנכון

גוגל נותנת לגולשים את התשובות כבר בתוצאות החיפוש

מהפכה שקטה: גוגל נותנת לגולש את התשובות כבר בדף תוצאות החיפוש

גוגל נותנת לגולשים את התשובות כבר בתוצאות החיפוש – מה זה אומר לגבי האתר שלכם? מטרת העל של גוגל היא לעזור לגולש. כמה שיותר, וכמה שיותר טוב. גוגל היא ענקית מנועי החיפוש לא בחסד, כי אם בזכות. מאז הקמתה, גוגל עושה הכל בכדי לשפר את ביצועיה, על מנת להעניק למשתמשים שלה את התוצאות הטובות ביותר …

מהפכה שקטה: גוגל נותנת לגולש את התשובות כבר בדף תוצאות החיפוש לקריאה »

Page Rank Tool

גוגל מאשרת: יוסרו נתוני הפייג'רנק מסרגל הכלים

 זה רשמי: גוגל החליטה להיפטר מכלי הפייג'רנק בדפדפן שלה.   את המידע המרעיש הזה אישרה גוגל מול Search Engine Land, והמשמעות עבורכם היא שאם אתם משתמשים בכלי או בדפדפן שמציג את דירוגי אתרים – בתוך מספר שבועות הוא לא יציג אותם יותר. גוגל הסבירה, שהחברה עדיין משתמשת באופן פנימי בנתוני ה PageRank בתוך אלגוריתם הדירוג, …

גוגל מאשרת: יוסרו נתוני הפייג'רנק מסרגל הכלים לקריאה »

גוגל מסירה את מודעות הצד

גוגל משנה את חזות דף התוצאות: לא עוד מודעות צד

גוגל לא תציג יותר מודעות צד בתוצאות החיפוש מודעות טקסט הופיעו בצד ימין של תוצאות החיפוש של Google AdWords מאז הושק בשנת 2000. ובכן, לא עוד. בהודעה ששחררה ענקית מנועי החיפוש, נמסר כי החל מה-22 לחודש פברואר 2016 והלך, לא תציג יותר מודעות צד בדף תוצאות החיפוש במחשבים נייחים.   השינוי אמנם נכנס לתוקף רשמי …

גוגל משנה את חזות דף התוצאות: לא עוד מודעות צד לקריאה »

קידום אתרים

עיקרון העל של קידום אתרים – מה גוגל מחפשת?

העיקרון הכי חשוב, שמהווה את בסיס ההבנה של תחום ה SEO, הוא פשוט ביותר: גוגל רוצה לעזור למשתמשים שלה. זה באמת עד כדי כך פשוט. כשגוגל סורקת אתרים ומחליטה איך לדרג אותם, מה שהיא בעצם עושה זה לבחור את האתרים שיהיו הרלוונטיים והשימושיים ביותר עבור הגולשים. פה ושם, גבולות העיקרון הזה עשויים להיטשטש, אבל זה …

עיקרון העל של קידום אתרים – מה גוגל מחפשת? לקריאה »

גוגל: תגיות כותרת אינן החלק הקריטי לדירוג

גוגל: תגיות כותרת אינן החלק הקריטי לדירוג

גוגל: תגיות כותרת אינן החלק הקריטי לדירוג ג'ון מולר מגוגל הודיע השבוע כי תג המטא כותרת אינו הפאקטור החשוב ביותר. שאלה מעניינת עלתה בהנגאאוט של גוגל פלוס, ג'ון מולר אמר  כי תג הכותרת בעמוד אינו קריטי לדירוג כמו התוכן של הדף. בקיצור, הוא הסביר שגוגל יכולה לדרג דף עם תג כותרת ללא מילת מפתח, אבל תוכן מקבל הרבה יותר משמעות לדירוג. …

גוגל: תגיות כותרת אינן החלק הקריטי לדירוג לקריאה »

גוגל דאנס

גוגל דאנס – מהו ריקוד גוגל?

גוגל דאנס תהיתם איך נראה פעם גוגל דאנס באמת? ריקוד גוגל הוא בעצם זעזוע שנגרם כתוצאה משינויי אלגוריתם במנוע החיפוש של גוגל. גוגל דאנס משמעו שינוי/שיקשוק פתאומי של תוצאות החיפוש. אז איך זה קורה ואם יש צורך להילחץ? למה זה קורה? לאורך זמן רב גוגל משיקה מדי פעם עדכון חדש ובדרך גם בודקת ומבצעת דברים בפועל, …

גוגל דאנס – מהו ריקוד גוגל? לקריאה »

הנגשת אתרים - אתר נגיש

הנגשת אתרים באינטרנט – מהו אתר נגיש?

  אתר מונגש – אתר נגיש לבעלי מוגבלויות     האינטרנט הפך לחלק מרכזי, אם לא המרכזי ביותר, בחיינו. רשת האינטרנט משרתת אותנו באינספור תחומים, והיא כיום המקור הגדול ביותר של מידע זמין בכל נושא: בריאות, תרבות, צרכנות, עסקים ונותני שירות, לימודים, ועוד. השימוש בגוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם, הפך כבר מזמן לברירת המחדל של …

הנגשת אתרים באינטרנט – מהו אתר נגיש? לקריאה »

לונגטיילס

ביי ביי אופטימזציה לפי מילות מפתח – וברוכה הבאה אופטימזציית לונג טייל

  קידום לפי מילות מפתח מדוייקות? תשכחו מזה! ברוכים הבאים לעידן הלונגטייל   עסק מצליח – הוא עסק שהפך לשם דבר בתחומו לנגד עיניו של כל עסק צריכה לעמוד מטרה אחת: ליהפך לסמכות הגבוהה ביותר בתחום עיסוקו. קל להתבלבל ולחשוב שהמטרה מספר אחת של העסק שלכם צריכה להיות הרחבת מעגל הלקוחות או הגדלת נפח המכירות. ואין …

ביי ביי אופטימזציה לפי מילות מפתח – וברוכה הבאה אופטימזציית לונג טייל לקריאה »

שינוי גודל גופנים
ניגודיות