הודעות לעיתונות וקידום אתרים

שליחת הודעה לעיתונות עם טוויסט של קידום אתרים

בכל חברה יש חדשות שיכולות לעניין לקוחות פוטנציאליים, זה פשוט מאד. אתם כותבים הודעה על החברה או העסק שלכם – השקת מוצר חדש, קידום פרוייקט נוכחי, או  מה שלא יהיה. ישנם אתרים אשר נותנים את השירות הנפלא של הפצת ההודעה לכל אתרי החדשות הגדולים במנועי החיפוש באינטרנט, והם יכולים להציב אתכם היישר אל מול עינהם של צרכנים ועיתונאים.  הם שולחים את החדשות שלכם אל מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, יאהו, ובינג, כמו גם לעוד המון עיתונאים ובלוגרים והם יכולים לעזור מאד להפיץ כל שמועה. ניתוחים סטטיסטיים מפורטים מאפשרים לראות את ההשפעה המיידית של ההודעה לעיתונות הדיגיטלית, תוכלו לראות כמה אנשים קראו את ההודעה, כמה פעמים שיתפו אותה, וכמה למדו להכיר את העסק שלכם.

שילוב טכניקות קידום אתרים בהודעות לעיתונות

חברות רבות משתמשות בשירות של הפצת הודעה לעיתונות הדיגיטלית על בסיס קבוע וחולקות בכך את שאר העולם במה שהם מתכננים ומה הולך להיות הדבר הגדול הבא שלהם. האם אי פעם תהיתם איך עושים זאת ואיך ניתן להשתמש בהודעות לעיתונות כדי לזכות ביותר תנועה לאתר ?  כאשר כותבים הודעה לעיתונות יש לקחת בחשבון כמה נושאים הכרחיים אשר יכולים ליצור מהמאמר שלך חדשות טובות עד כדי כך שהתנועה ממנו לא תפסיק לזרום,  זה אפשרי לחלוטין ורצוי מאד להשתמש בהם בהקשר של קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש (SEO) .

  • להשתמש במילות מפתח רצויות
    חשוב מאד לכלול את מילות המפתח בשתי הכותרות והגוף של ההודעה, מילים אשר לקוחות קיימים ופוטנציאליים עשויים לחפש כאשר הם מחפשים עסקים בנישה שלך , אלו מהווים את עמוד השדרה של כל אסרטגיית קידום אתרים.  נסו לשמור על מילות מפתח קרובות זו לזו ככל האפשר בכותרות ולהמנע משימוש יתר בהם בגוף ההודעה.
  • לספק קישורים רלוונטיים
    אל תהססו לספק בגוף ההודעה קישורים למידע נוסף, בתנאי שזה רלוונטי לקהל היעד שלכם ולנושא של מה שאתם מדברים עליו. רצוי לספק קישורים אל תוך דפים פנימיים של האתר שלכם עם קישור טקסט עוגן ספציפי לאותו עמוד פנימי עליו הוא ינחת, כפי שכבר כולנו יודעים כמה קישורים חיצוניים הם משמעותיים עבור קידום אתרים אורגני והגברת האמינות של האתר בעיני מנועי החיפוש השונים.
  • עדכן את פסקת הפתיחה
    כשמדובר על הודעות לעיתונות הערך החשוב ביותר הם 250 המילים הראשונות של הידיעה לצורך קביעת ההצלחה שלך, כפי שידוע א האזור הזה הוא מה שיופיע בדף התוצאות של מנועי החיפוש וחשוב שימשוך תשומת לב כי אם לא זה המקום שבו בדיוק תאבד את הקוראים אם התוכן לא יהווה רלוונטיות וקריאה לפעולה. חשוב לא פחות לכתוב הודעות בגוף שלישי כדי לממש טכניקות קידום אתרים ב 250 המילים הראשונות.
  • לקחת את הזמן לרוחב ולהתאזר בסבלנות
    כמו בכל אסטרטגיה של קידום אתרים, זה לא יקרה בן לילה, ההודאה לא תופיע בדף התוצאות הראשון באופן מיידי. צריכים המון סבלנות כדי לתת מספיק זמן בשביל שהאסטרטגיה תיכנס לתוקף.
  •  יש להימנע משימוש בתאריכים כאשר שולחים הודעות לעיתונות, זה יכול להראות כאילו התוכן מיושן מידי ולא אקטואלי וגם יכול באופן פוטנציאלי לפגוע באסטרטגיה שלך. כל מי שעובד בתעשיית קידום אתרים ושיווק במנועי חיפוש יודע שאופטימיזציה בסופו של דבר צריכה לגרום לגולשים לרצות לקרואעוד ולרדת לדפים עמוקים יותר באתר.

עבור עסקים רבים הודעה לעיתונות הן חלק בלתי נפרד ובעל חשיבות רבה בתהליך שיווקי באינטרנט, אז למה לא לייעל אותם ולעודד יותר גולשים ותנועה לאתר ?   אף פעם לא ניתן לדעת מאיפה יבוא הלקוח הבא ומאיפה תבוא המכירה הבאה שלך ולכן השימוש בטכניקות קידום אתרים מקצועי שעומד בדרישות מנועי החיפוש הוא הכרחי בכל מקום בו אתה יכול. שליחת הודעות לעיתונות הן רק חלק אחד ממבחר טכניקות קידום אתרים נוספות שיש לנקוט בהן במקביל.

1 מחשבה על “שליחת הודעה לעיתונות עם טוויסט של קידום אתרים”

  1. נשמע מעניין, השאלה היא רק עד כמה זה יעיל בשוק הישראלי הקטנטן ועד כמה זה יקר והאם זה בכלל משתלם להתעסק עם זה בשוק קטן כמו פה, לעומת שווקים עצומים באירופה וארצות הברית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות