בעשור האחרון, הפכה רשת האינטרנט לזירת פרסום עמוסה ותחרותית במיוחד, ועסקים רבים, קטנים כגדולים, מנסים לפלס בה את דרכם ולזכות בחשיפה המקסימאלית. בעולם בו תדמית היא מילת המפתח, יחסי ציבור אפקטיביים באינטרנט, יכולים לעשות את ההבדל בין עסק מדשדש וחסר נוכחות אינטרנטית לעסק הנמצא בתנופה מתמדת ומניב רווחים משמעותיים מידי חודש.
אם אתם מנסים לקדם את העסק שלכם ברשת האינטרנט ומתוסכלים משיעור חשיפה נמוך וחוסר יעילות, ואם אתם מתלבטים מהי הדרך הטובה ביותר לנהל את המוניטין של העסק שלכם – הגעתם למקום הנכון. צוות מומחי הקידום של כתיבת מומחים, איגד עבורכם את העקרונות והטיפים המוכחים והיעילים ביותר, לניהול יחסי ציבור באינטרנט.
גוגל – לא רק מנוע חיפוש
רובנו מכירים את גוגל כמנוע החיפוש הפופולארי והעוצמתי ביותר כיום. אם כבר התנסיתם בפרסום העסק שלכם ברשת האינטרנט, ודאי נחשפתם ליתרונות שמעניק לכם שיווק במנוע חיפוש גוגל, אך גם לתחרות העצומה על מיקום גבוה בתוצאות החיפוש. כיום, ישנן דרכים אלטרנטיביות להגדלת החשיפה של העסק שלכם באינטרנט, באופן ממוקד יותר ועם אחוזי הצלחה גבוהים.
מהי רשת המדיה של גוגל?
רשת המדיה של גוגל – (GDN (Google Display Network, מורכבת מעשרות אלפי אתרים הנמצאים בתכנית שותפים (Google AdSense) עם מנוע החיפוש ומעניקים לו שטח לפרסום באנרים, מודעות, תמונות או אנימציות. המשוואה פשוטה ואפקטיבית להפליא – האתר מעניק לגוגל שטח פרסומי, בתמורה לנתח מרווחי הפרסום.
היתרון העצום שמעניקה רשת המדיה של גוגל לעסקים המעוניינים להיות חלק ממנה, הוא הצגת מודעות תמונה או וידאו המושכות את עיני הגולשים, מניעות אותם לפעולה ומגדילות משמעותית את כמות הכניסות לאתר.
המועדון האקסקלוסיבי של גוגל – גם אתם שם?
ודאי תופתעו לגלות כי מרבית האתרים בהם אתם גולשים, נמצאים בתכנית שותפים עם ענקית החיפוש גוגל. אתרי החדשות הגדולים, בארץ ובעולם, מגזינים אינטרנטיים בתחומי הספורט והלייפסטייל ואתרי הקניות המובילים – על כולם חולשת רשת המדיה, שלדברי גוגל מגיעה לכ-80% מהגולשים באינטרנט.
קמפיין יחסי ציבור ברשת המדיה – הסוד להצלחה בזירה האינטרנטית
אז איך מתחילים? הסוד להגדלת החשיפה העסקית שלכם ברשת, והמרת ההקלקות והכניסות לאתר לרכישות ורווחים, טמון בבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה. קמפיין יחסי ציבור ברשת המדיה של גוגל, מתחיל בהקצאת תקציבי פרסום ופילוח קהל היעד בו אתם רוצים להתמקד. השלב השני הוא יצירת באנר שיווקי אטרקטיבי, שימשוך את הגולשים ישירות אליכם ויעצים את הנוכחות שלכם ברשת האינטרנט.
רוצים להקטין את אחוז הנטישה מהאתר שלכם ולהחזיר אליכם גולשים שלא ביצעו פעולה או רכישה? רשת המדיה של גוגל מאפשרת לכם לבצע קמפיין רימרקטינג במסגרתו ייחשפו גולשים ייעודיים למודעות פרסומיות הכוללות תכנים רלוונטיים לפעילותם ברשת.
יחסי ציבור ברשתות החברתיות : אם אתה לא שם, אתה לא קיים
אם אתם מתוסכלים מהחשיפה הנוכחית של העסק שלכם ברשתות החברתיות, ומחפשים פיתרון יעיל שימגנט אליכם גולשים וקונים פוטנציאליים – ניהול קמפיין יחסי ציבור ברשתות החברתיות הוא המענה המושלם עבורכם.
שיווק ברשתות החברתיות הפך בשנים האחרונות, לאחד מהכלים האפקטיביים ביותר להרחבת קהל הלקוחות והגדלת החשיפה ברשת. אבל איך מתבלטים בעולם רווי ומוצף בו כלל העסקים נאבקים על מנת לקבל חשיפה? התשובה טמונה בהתמקדות ברשתות החברתיות הרלוונטיות לעסק שלכם, והקמת קמפיין יחסי ציבור אינטרנטי שיטרגט את קהל היעד ויעלה פרסומים אפקטיביים וממירים.
הרשתות החברתיות המובילות בישראל
גם אתם, כגולשים, חשופים מידי יום לרשתות החברתיות המובילות בארץ ובעולם – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט ולינקדאין, מתמקדות כל אחת בתחומה, בנישות ובקהלי יעד שונים. הפרסומים הממומנים המופיעים בכל אחת מהרשתות החברתיות, מותאמים לגולשים בהן ומאפשרים זיהוי ופילוח של קהל היעד הרלוונטי באמצעות צביעת גולשים והקמת קמפיין רימרקטינג.
למה כדאי לכם לנהל קמפיין יחסי ציבור ברשתות החברתיות?
מרבית הגולשים, ובעיקר צעירים בגילאי 20-35, משתמשים ברשתות החברתיות כמקור מידע וכמנוע חיפוש של ממש, דרכו הם נחשפים למגוון רחב של תכנים, אורגניים וממומנים. סלבס, מובילי דעת קהל, בלוגרים ומשפיעני רשת, משתמשים גם הם ברשתות החברתיות ככלי להתפתחות אישית ועסקית, וכמקור הכנסה וקידום.
קמפיין יחסי ציבור ברשתות החברתיות, יעשה עבורכם את העבודה הקשה ויאפשר לכם, בעלי העסק, לפעול באופן אקטיבי על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים. בין אם תבחרו בפרסום באנר אטרקטיבי, ובין אם תעדיפו מודעת תמונה או טקסט, אתם יכולים להיות בטוחים שבמדיה החברתית – את העסק שלכם כבר לא יפספסו.
טאבולה ואאוטבריין: הפלטפורמות המובילות לקידום תוכן ברשת
מה זה טאבולה ואאוטבריין ולמה כדאי לכם להיות שם?

מהו קמפיין יחסי ציבור בטאבולה ואאוטבריין?
אז איך כל הקסם הזה קורה?
פרסום בפורטלים ואתרי חדשות – להיות במקום שבו קורים הדברים
