הסוד הגדול להגדלת החשיפה שלכם באינטרנט

הסוד הגדול להגדלת החשיפה שלכם באינטרנט נחשף!

בעשור האחרון, הפכה רשת האינטרנט לזירת פרסום עמוסה ותחרותית במיוחד, ועסקים רבים, קטנים כגדולים, מנסים לפלס בה את דרכם ולזכות בחשיפה המקסימאלית. בעולם בו תדמית היא מילת המפתח, יחסי ציבור אפקטיביים באינטרנט, יכולים לעשות את ההבדל בין עסק מדשדש וחסר נוכחות אינטרנטית לעסק הנמצא בתנופה מתמדת ומניב רווחים משמעותיים מידי חודש.

אם אתם מנסים לקדם את העסק שלכם ברשת האינטרנט ומתוסכלים משיעור חשיפה נמוך וחוסר יעילות, ואם אתם מתלבטים מהי הדרך הטובה ביותר לנהל את המוניטין של העסק שלכם – הגעתם למקום הנכון. צוות מומחי הקידום של כתיבת מומחים, איגד עבורכם את העקרונות והטיפים המוכחים והיעילים ביותר, לניהול יחסי ציבור באינטרנט.

גוגל – לא רק מנוע חיפוש

רובנו מכירים את גוגל כמנוע החיפוש הפופולארי והעוצמתי ביותר כיום. אם כבר התנסיתם בפרסום העסק שלכם ברשת האינטרנט, ודאי נחשפתם ליתרונות שמעניק לכם שיווק במנוע חיפוש גוגל, אך גם לתחרות העצומה על מיקום גבוה בתוצאות החיפוש. כיום, ישנן דרכים אלטרנטיביות להגדלת החשיפה של העסק שלכם באינטרנט, באופן ממוקד יותר ועם אחוזי הצלחה גבוהים.

מהי רשת המדיה של גוגל?

רשת המדיה של גוגל – (GDN (Google Display Network, מורכבת מעשרות אלפי אתרים הנמצאים בתכנית שותפים (Google AdSense) עם מנוע החיפוש ומעניקים לו שטח לפרסום באנרים, מודעות, תמונות או אנימציות. המשוואה פשוטה ואפקטיבית להפליא – האתר מעניק לגוגל שטח פרסומי, בתמורה לנתח מרווחי הפרסום.

היתרון העצום שמעניקה רשת המדיה של גוגל לעסקים המעוניינים להיות חלק ממנה, הוא הצגת מודעות תמונה או וידאו המושכות את עיני הגולשים, מניעות אותם לפעולה ומגדילות משמעותית את כמות הכניסות לאתר.

המועדון האקסקלוסיבי של גוגל – גם אתם שם?

ודאי תופתעו לגלות כי מרבית האתרים בהם אתם גולשים, נמצאים בתכנית שותפים עם ענקית החיפוש גוגל. אתרי החדשות הגדולים, בארץ ובעולם, מגזינים אינטרנטיים בתחומי הספורט והלייפסטייל ואתרי הקניות המובילים – על כולם חולשת רשת המדיה, שלדברי גוגל מגיעה לכ-80% מהגולשים באינטרנט.

קמפיין יחסי ציבור ברשת המדיה – הסוד להצלחה בזירה האינטרנטית

אז איך מתחילים? הסוד להגדלת החשיפה העסקית שלכם ברשת, והמרת ההקלקות והכניסות לאתר לרכישות ורווחים, טמון בבניית אסטרטגיה שיווקית נכונה. קמפיין יחסי ציבור ברשת המדיה של גוגל, מתחיל בהקצאת תקציבי פרסום ופילוח קהל היעד בו אתם רוצים להתמקד. השלב השני הוא יצירת באנר שיווקי אטרקטיבי, שימשוך את הגולשים ישירות אליכם ויעצים את הנוכחות שלכם ברשת האינטרנט.

רוצים להקטין את אחוז הנטישה מהאתר שלכם ולהחזיר אליכם גולשים שלא ביצעו פעולה או רכישה? רשת המדיה של גוגל מאפשרת לכם לבצע קמפיין רימרקטינג במסגרתו ייחשפו גולשים ייעודיים למודעות פרסומיות הכוללות תכנים רלוונטיים לפעילותם ברשת.

יחסי ציבור ברשתות החברתיות

יחסי ציבור ברשתות החברתיות : אם אתה לא שם, אתה לא קיים

אם אתם מתוסכלים מהחשיפה הנוכחית של העסק שלכם ברשתות החברתיות, ומחפשים פיתרון יעיל שימגנט אליכם גולשים וקונים פוטנציאליים – ניהול קמפיין יחסי ציבור ברשתות החברתיות הוא המענה המושלם עבורכם.

שיווק ברשתות החברתיות הפך בשנים האחרונות, לאחד מהכלים האפקטיביים ביותר להרחבת קהל הלקוחות והגדלת החשיפה ברשת. אבל איך מתבלטים בעולם רווי ומוצף בו כלל העסקים נאבקים על מנת לקבל חשיפה? התשובה טמונה בהתמקדות ברשתות החברתיות הרלוונטיות לעסק שלכם, והקמת קמפיין יחסי ציבור אינטרנטי שיטרגט את קהל היעד ויעלה פרסומים אפקטיביים וממירים.

הרשתות החברתיות המובילות בישראל

גם אתם, כגולשים, חשופים מידי יום לרשתות החברתיות המובילות בארץ ובעולם – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט ולינקדאין, מתמקדות כל אחת בתחומה, בנישות ובקהלי יעד שונים. הפרסומים הממומנים המופיעים בכל אחת מהרשתות החברתיות, מותאמים לגולשים בהן ומאפשרים זיהוי ופילוח של קהל היעד הרלוונטי באמצעות צביעת גולשים והקמת קמפיין רימרקטינג.

למה כדאי לכם לנהל קמפיין יחסי ציבור ברשתות החברתיות?

מרבית הגולשים, ובעיקר צעירים בגילאי 20-35, משתמשים ברשתות החברתיות כמקור מידע וכמנוע חיפוש של ממש, דרכו הם נחשפים למגוון רחב של תכנים, אורגניים וממומנים. סלבס, מובילי דעת קהל, בלוגרים ומשפיעני רשת, משתמשים גם הם ברשתות החברתיות ככלי להתפתחות אישית ועסקית, וכמקור הכנסה וקידום.

קמפיין יחסי ציבור ברשתות החברתיות, יעשה עבורכם את העבודה הקשה ויאפשר לכם, בעלי העסק, לפעול באופן אקטיבי על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים. בין אם תבחרו בפרסום באנר אטרקטיבי, ובין אם תעדיפו מודעת תמונה או טקסט, אתם יכולים להיות בטוחים שבמדיה החברתית – את העסק שלכם כבר לא יפספסו.

טאבולה ואאוטבריין: הפלטפורמות המובילות לקידום תוכן ברשת

המסע לקידום עסקי ברשת מלא בהתלבטויות, אתגרים וקשיים. גם אם בחרתם להשקיע
תקציב גדול יחסית בקידום העסק שלכם ברשת האינטרנט, ודאי כבר הבנתם שהתחרות
העצומה על המיקומים במנועי החיפוש וכמות הפוסטים ברשתות החברתיות, עלולים
לגרום לעסק שלכם ליפול בין הכיסאות.

 

מה זה טאבולה ואאוטבריין ולמה כדאי לכם להיות שם?

את המשפט "התוכן הוא המלך" כבר שמעתם עשרות פעמים, אך את פלטפורמות שיווק
התוכן טאבולה ואאוטבריין כבר הספקתם להכיר? טאבולה ואאוטבריין מחוללות מהפכה של
ממש בתחום התוכן הדיגיטלי, ומאפשרות גם לעסקים קטנים, לקבל חשיפה באתרי
החדשות המובילים בישראל.

 

להופיע בוואלה,Ynet  או Mako נשמע לכם כמו חלום רחוק? פלטפורמות קידום התוכן טאבולה
ואאוטבריין יאפשרו לכם להעלות כתבות שיווקיות באתרים אלו בקלות ובאופן תדיר.
הסוד הגדול להגדלת החשיפה שלכם באינטרנט

מהו קמפיין יחסי ציבור בטאבולה ואאוטבריין?

כיום כבר ידוע, שמרבית הגולשים מחפשים ערך מוסף בתוכן האינטרנטי אליו הם חשופים.
באמצעות העלאת כתבות שיווקיות בטאבולה ואאוטבריין, תוכלו להעניק לגולשים אינפורמציה
רלוונטית ואיכותית, שתמשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים ותעניק לכם חשיפה עצומה באתרים
הנחשבים ביותר בישראל.

 

בנוסף, העלאת כתבות שיווקיות נותנת מענה מצוין במקרים בהם באנר, מודעת תמונה
או פרסומת מתחלפת לא מצליחים להעביר את המסר הרצוי. שילוב מילות מפתח בכתבות
השיווקיות, כמו גם התדמית האובייקטיבית שלהן, מאפשרת לבעלי העסק להשפיע על פלח
גולשים רחב ולהמיר את ההקלקות לפעולות ורכישות באתר.

 

אז איך כל הקסם הזה קורה?

האלגוריתם המתוחכם של טאבולה ואאוטבריין, מבצע פילוח ממוקד של העדפות הגולשים,
ומציע להם כתבות שיוכלו לעניין אותם. פרסום כתבות תוכן שיווקי יוצר מצב של Win-Win
בו המפרסם והגולשים הם המרוויחים העיקריים – הגולש נהנה מתוכן איכותי ורלוונטי,
והמפרסם זוכה בחשיפה עסקית בפורטלים ובאתרים הפופולאריים.

פרסום בפורטלים ואתרי חדשות – להיות במקום שבו קורים הדברים

כבעלי עסק אתם ודאי יודעים, שעל מנת לשפר את המוניטין העסקי ולהגדיל את קהל
הלקוחות הפוטנציאלי, דרושה חשיפה רחבת היקף. אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר
ליצירת תדמית חיובית ובניית מותג מנצח, היא פרסום כתבות בפורטלים ובאתרי החדשות
המובילים בארץ.
עם תנועה של עשרות אלפי גולשים ביום, ואחוזי נטישה מן הנמוכים ברשת האינטרנט,
אתרי החדשות הישראליים מציעים פלטפורמה אידאלית לשיווק העסק שלכם.
לשפר את המוניטין העסקי

בניית קישורים איכותית

רוצים להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלכם? אחת מאבני היסוד של הקידום האורגני היא
בניית קישורים איכותית תוך שימוש במילות המפתח הנכונות ובמיקום הקישור באתרים
רלוונטיים. באמצעות פרסום כתבות באתרי החדשות ובפורטלים המובילים בישראל, תוכלו לבנות
קישורים חיצוניים אל האתר שלכם בדרך טבעית, ומבלי ל"היענש" על ידי האלגוריתם של גוגל.

ביסוס אמינות ככלי לקידום ברשת

הרגלי צריכת החדשות של הציבור הישראלי מדברים בעד עצמם – אתרי החדשות נתפסים
כמקור אמין לקבלת מידע חדשותי, פרסומי ואינפורמטיבי. במדינה בה מרבית הציבור צורך
חדשות באופן יומיומי, כאשר אתם מפרסמים כתבה שיווקית באחד מאתרי החדשות הגדולים כמו
וואלה או Ynet, אתם נהנים מחשיפה עצומה בהיקפה והטמעה אפקטיבית של המסר העסקי שלכם.

כתבות פרסומיות – איך לעשות את זה נכון?

האסטרטגיה מאחורי הפקת מירב התועלת מפרסום כתבה שיווקית באתר חדשות פופולארי,
מתבססת על מתן אינפורמציה חיונית וערך מוסף לגולש. בניגוד לרגשות השליליים שעלול
לעורר תוכן שיווקי אגרסיבי, מרבית הגולשים ייהנו לקרוא כתבה שמספקת להם מידע
רלוונטי (בכפוף לחובת הגילוי הנאות כמובן), גם כשמדובר בכלי להעברת מסר פרסומי.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *