טכניקות בקידום אתרים

ישנם מספר כללים ברורים בבואנו לקדם אתר, אך המהלכים בהם נוקטים מקדמי האתרים הם שונים במהותם ונתונים לשיקולי דעתו של המקדם. גוגל ושאר מנועי החיפוש אינם מגלים את הנוסחה המנצחת להופעה בדף ראשון אולם ישנם מספר פעולות במסגרת קידום SEO לאתר שמוכחות כיעילות.

שיטות שונות לקידום – טכניקות לקידום אתר

מקדם אתרים אחד יבחר שלא להוציא קישורים מהאתר החוצה וידאג אך ורק לקישורים נכנסים, לעומת מקדם אחר שיפעל בדרך שונה ויוציא כן קישורים החוצה אל אתרים אחרים,דבר שאינו ידוע ומוכח איזו נוסחה מהשניים טובה יותר ומי מהם עושה את הדבר הנכון.

קישור מהפוטר (תחתית העמוד) או קישור מטקסט עוגן שרוכב על מילת המפתח במאמר אלו שני קישורים טובים אך גם כאן לא ידוע איזה מבין השניים גוגל מחשיב כאיכותי יותר והדעות בענין זה חלוקות בין מקדמי האתרים.

” לינק ג’וס ” המכונה מיץ קישורים הוא עוד מהלך שרבים ממקדמי האתרים מאמינים בו ומשתמשים בטכניקה זו כדי להתגבר על אתרים מתחרים , כלומר שסוחטים קישורים מאתרים אשר מקשרים למתחרים שלנו, ובכך מחלישים את הקישור של המתחרה. האמנם ?  ישנם דברים נסתרים שמנועי החיפוש לא יגלו לנו אף פעם אך רבים נוקטים בטכניקה זו ומאמינים בשיטה.

קישורים מאתרים בעלי PR גבוה הם החביבים ביותר על מחליפי קישורים , אך האם קישור מאתר רלוונטי בעל PR נמוך הוא בכל ערך גבוה יותר או נמוך ?  גם כאן התשובה היא לא חד משמעית וכל מקדם בוחר בדרך שלו בבניית הקישורים לאתר.

קישורים מאתרים בעלי סיומות ייחודיות כמו ORG .EDU .GOV. ידועים כבעלי ערך רב ובעלי משקל , לפעמים עדיף להשקיע בבניית קישור אחד מאתר כזה על פני 100 קישורים מאתרים אחרים, ישנם מקדמי אתרים שיעדיפו להשקיע את הזמן בדרך אחת ויש שישלבו בין השניים.

כובע שחור וכובע לבן הם כינויים לשני טכניקות שונות בקידום אתרים. קידום אתרים כובע שחור הוא כינוי למי שמשתמש בשיטות פסולות לקידום האתר אך מביא תוצאות מהירות ומסתכן בפסילת האתר במנועי החיפוש ודחיקתו למטה,לפעמים עד כדי נידוי האתר מתוצאות החיפוש. כובע לבן כשמו כן הוא, ישר,נקי ואמיתי מבצע פעולות שמקובול על מנועי החיפוש בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות