אסטרטגיות קידום אתרים

5 סיבות טובות למה האתר שלך לא למעלה

אסטרטגיות הקידום לא עובדות ?

האם שקלת פעם למה האתר שלך לא מניב החזר על ההשקעה, מדוע הוא לא מדורג גבוה ולמה המבקרים בו נוטשים אותו מהר

אנחנו חיים בעולם מחובר יותר ויותר שבו הצרכנים רוצים את המידע הטוב ביותר, את השירות הטוב ביותר ואת המוצרים הטובים ביותר והכל בהינף יד, לאף אחד אין את הזמן היום ללכת מאתר לאתר דרך דף אחרי הדף כדי למצוא את מה שהם מחפשים ולכן אם רוצים לקבל תמורה מההשקעה באינטרנט צריך לקחת ברצינות רבה את אסטרטגית הקידום שלך בדיוק כמו בכל תכנית שמצריכה מחקר, תכנון ויישום. תהליך קידום אתרים נושא בחובו עמל רב. הפעולות, הטקטיקות והאסטרטגיות השונות בהן נוקטים גובות שעות עבודה רבות כדי להראות תוצאות חיוביות חייבים להישאר מחוברים לצרכן.

לאור החיוניות של כל עסק בימים אלה להיות נוכח באינטרנט ובגוגל בפרט. זה לא מספיק רק לבנות אתר יפה היום, על מנת לייצר תשואה על ההשקעה עליך להשתמש בטכניקות רבות אשר יזרימו תנועה ממוקדת ורלוונטית של מבקרים לאתר.

בין אם האתר חדש או אתר ותיק עם מיקומים טובים, ברגע שאין החזר על ההשקעה זה הזמן לקחת צעד אחורה, לחשוב ולנתח מה השתבש בדרך ואז לבנות את זה נכון.

5 סיבות טובות למה האתר שלך לא מניב רווחים:

1. מיקוד בקהל יעד שגוי

לפני שמתחילים לבצע אילו שהם שינויים באתר יש לנתח נתונים בעזרת גוגל אנליטיקס כדי להעריך את התנהגות המבקרים באתר. כמה תנועה האתר מקבל? מה טיב התנועה שמגיע? כמה פעמים אנשים לוחצים על התוצאה ומגיעים לאתר? כמה זמן המבקרים שוהים באתר? לאילו דפים באתר הם נכנסים? על מה הם לוחצים באתר? וכמובן, מהו יחס ההמרה שלך? לכל שאלה כזאת יש משמעות  ולכן צריך להעריך בנפרד כל אחת ולאחר מכן לבצע שינויים בהתאם. לדוגמה, אם אנשים נוחתים באתר שלך אבל עוזבים במהירות או שקופצים לדף אחר במהירות, יתכן מאד שהתוכן שנמצא בדף אליו הם נוחתים לא רלוונטי למה שהם מחפשים או שהתוכן לא מספיק איכותי כדי לשמור אותם באתר.

 

2. מיקוד במילות מפתח לא נכונות

על מנת למקסם את קמפיין הקידום יש לבחון היטב את השימוש במילים הנכונות. העובדה שאתה עורך דין אינה מחייבת למקד את מילת המפתח "עורך דין". למה? כי הסבירות לדרג גבוה מילת מפתח גנרית היא נמוכה מפני שהיא בעלת נפח חיפוש גדול ותחרות גבוה, כדי להתמודד במילים אלה עליך לגייס צוות של קידום אתרים מיומן והרבה כסף. רצוי לערוך מחקר מעמיק טרם תחילת העבודה ולוודא שמילות המפתח מכילות את השירותים שאתה מציע, כמו גם לראות ולהבין איך המשתמשים חושבים ובאיזו דרך הם מחפשים את המוצרים שלך. בדקו אילו מילות מפתח וביטויים מייצרים תנועה רלוונטית אשר מגיע לאתר וגם נשארת בו, שקלו ביטויי נישה ואז  תבנו את האתר שלכם סביב זה. היזהרו שלא להתמקד יותר מדי בביטויי נישה ולמקד ביטוי מפתח עם מעט או ללא תנועה, זה עלול להיות בעוכריכם.

הדרך היעילה לבדוק את איכות מילות המפתח שלך טרם ביצוע אופטימיזציה לאתר היא להפעיל קמפיין קידום אתרים ממומן כדי להעריך את מילות מפתח על פני תקופה של זמן.

3. בניית קישרים נכנסים לאתר חלשה

אם התוכן שהאתר שלך מספק הוא תוכן איכותי וטרי כלומר תוכן מתחדש בתדירות מסוימת והוא בעל ערך מוסף לגולש אז סביר להניח שלא תצטרך לבנות מערך קישורים כלל. העבודה הטובה שמשקיעים בתוכן בעזרת יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה אומרת שאתה תיצור במשך הזמן קישורים טבעיים באיכות גבוהה המפנים לאתר שלך, מה שמוביל בסופו של דבר לעליה בדירוג עבור מילות מפתח וביטויים שנבחרו.

קישור אחד טוב מאתר איכותי ורלוונטי לנישה שלך יכול לעשות הרבה יותר טוב מאשר 100 קישורים חלשים שאינם רלוונטיים. חשוב מאד לזכור להתמקד באיכות של הקישורים ולא בכמות. חלק נכבד משינוי האלגוריתם של גוגל מוקדש לשימוש נכון ומאוזן בטקסט העוגן עליו רוכב הקישור והוא צריך להיות מגוון, שימוש במילת מפתח אחת כטקסט העוגן עשויה להיתפס כלא אמינה ולכן רצוי להשתמש בווריאציות שונות מהם יוצא הקישור. גוגל אף מענישה אתרים כדי לוודא שטקסט העוגן אשר מצביע בחזרה אל האתר שלך הוא רלוונטי, לא אחיד ומגוון.

4. אי שימוש במדיה חברתית

נכון להיום המדיה החברתית היא חלק חשוב מאוד של כל קמפיין קידום אתרים במנועי חיפוש. אם מאמר שפרסמת באתר הוא טוב מספיק כדי שאנשים יקראו את זה אז זה גם עשוי יהיה לעורר תגובה רגשית של הקוראים והם בתורם יחלקו זה עם החברים שלהם ברשת החברתית. פיסת תוכן זו אשר מפורסמת שוב ושוב תקבל תשומת לב רבה על ידי מנועי חיפוש אשר יראו בו משהו שאנשים נהנים ממנו ושהוא רלוונטי. כתוצאה מכך, גוגל תתחיל להציע את הקטע הזה של התוכן לאנשים אחרים.

5. חוסר עקביות בביצוע פעולות

האנשים המובילים בכל תחום שהוא אם זה ספורט, כוכבי פופ ואנשי עסקים הגיעו לפסגה על ידי עקביות. הדרך להיות טוב יותר כדי לגבור על המתחרים שלך עוברת דרך עבודה קשה.  הדרך לדירוג האתר במקום הגבוהה ביותר היא לא שונה. אם תספק באופן עקבי שירות מעולה לאותם אנשים שמבקרים באתר ותבצע פעולות יזומות בעקביות אז מנועי החיפוש יבינו שאתה ראוי להיות שם.

אחת הבעיות הגדולות ביותר של כל קמפיין קידום אתרים הוא העובדה שברגע שהאתר מגיע לחלק העליון של תוצאות מנועי החיפוש אז חושבים שהמשימה הושלמה ושאפשר לנוח על זרי הדפנה. אז לא!  כאשר אתם מגיעים כבר למעלה אז לכולם בדף יש מטרה אחת ברורה והיא לתפוס את העמדה שלך. הדרך היחידה לשמור על הצלחה במנועי החיפוש היא להמשיך לעבוד בחריצות גם כאשר אתה למעלה על מנת לעזור לאתר שלך להיות שם גם בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות