קידום אתרים ההשקעה משתלמת

עד כמה משתלמת ההשקעה בקידום אתר?

האם SEO שווה את הכסף?

רוצים לגלות כמה באמת משתלם לכם להשקיע בקידום האתר? אופטימיזציה למנועי חיפוש הוא כלי חיוני עבור כל צוות השיווק הדיגיטלי, אבל העלות האמיתית היא לעתים קרובות אפופת מסתורין. גול קידום אתרים עוזרת לעסקים רבים להיות במיקומים גבוהים יותר בגוגל, את התוצאות שלנו עבור לקוחותינו ניתן לראות בדף התוצאות הראשון בגוגל.

אז, כמה כסף צריך להשקיע כדי להבטיח שירותי קידום אתר באיכות גבוהה ושמספק החזר על ההשקעה.

שלושה דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני השקעה בקידום אתרים

1. לקבוע תקציב לטובת שיווק. (כסף עבור קידום האתר נוטה לצאת מתוך תקציב השיווק) אז בואו נתחיל שם. כאשר יודעים כמה כסף זמין עבור השיווק כולו, אפשר לנטב את התקציב בין אפיקי השיווק הדיגיטלי השונים כמו קידום ממומן בגוגל אדוורדס, כתבות ממומנות בטאבולה, אימייל מרקטינג, מדיה, SEO ועוד. ניטוב התקציב נעשה על פי סוג העסק , בסיס הלקוחות שלו, פעילויות שיווק אחרות, וכמה משאבים פנימיים יש לרשותו.

2. מהו מודל התשלום הנכון 
בין אם תחליטו לשכור סוכנות או חברת קידום אתרים או פרילנסר, יש כמה מודלים לתשלום. ריטיינר חודשי הוא הפופולרי ביותר והוא מרכיב בתוכו את עלות הזמן והמשאבים הנדרשים להשגת היעדים.

ברוב המקרים, המחירים הנמוכים יותר שייכים לפרילנסרים שעובדים בדרך כלל על אתרי אינטרנט קטנים עד בינוניים, לעומת זאת סוכנויות וחברות קידום יגבו מחיר גבוה יותר עבור עבודה מורכבת על אתרי אינטרנט גדולים של חברה. בכל מקרה, תימחור של קידום אתר נקבע בהתאם לגודל האתר, מיקומים נוכחיים, נקודת מוצע, טראפיק רמת התחרות ומתחרים.

3. הסבלנות משתלמת – איך להפוך את ההשקעה בקידום אתרים לכדאית?
SEO לוקח זמן כדי להפיק תוצאות משמעותיות, אבל מקדם אתרים מנוסה בין אם הוא פרילנסר או שכיר בחברה צריך להיות מסוגל להראות את השינויים שחלו ואת ההשפעה של פעולות הקידום שנעשו לאורך הזמן.

דוח חודשי באופן סדיר לאורך התהליך יסביר את האופן שבו הקידום מסייע לאתר שלך להתפתח, כל זאת באמצעות נתוני אנליטיקס הכוללים תנועה באתר והמרות, שיעור הקליקים, מיקומי מילות מפתח ומילים מובילות בתנועה.

קידום אתרים אורגני SEO עשוי לדרוש השקעה ראשונית משמעותית. אך לאורך הזמן ואם נעשה את זה כראוי,ניתן לצפות לראות תשואות עצומות בטווח הארוך ועד כמה זה משתלם.

כמה קידום אתרים יכול להיות שווה לעסק שלך?

 האם עסק עם אתר מקודם ומצליח יכול להפסיק לעשות קידום?

לא משנה כמה רווחי העסק שלך הופך להיות וכמה המיקומים שלך טובים, לעולם לא להפסיק לעשות אופטימיזציה לאתר.  גם החברות המצליחות ביותר בעולם משתמשות ברמה מסוימת של SEO אופטימיזציה למנועי חיפוש מפני שבתחום של קידום אתרים מתחוללים תמיד שינויים ואי אפשר לזנוח את הקידום ולשבת בחיבוק ידיים. מנועי החיפוש לוקחים בחשבון את תדירות ההתחדשות של התוכן כמו גם כמה אתרים חדשים מקשרים לתוכן שלך. כדי לשמור על דירוג גבוה צריך להמשיך את פעולות האופטימיזציה, אחרת המתחרים יעקפו אותך בסיבוב.

עלויות פרסום באמצעי השיווק המסורתיים גבוהות יותר מאשר ההשקעה בעלויות תיפעול וקידום האתר. שיווק באמצעות שיטות ישנות ולא דיגיטליות אינו מבטיח כי אנשים יגיעו לפתח החנות שלך ויבצעו רכישה, ברוב המקרים זה לא ממוקד ולא תמיד מהגיע לקהל היעד הנכון. לעומת זאת קידום אתרים בגוגל הוא שונה. אנשים שכבר נמצאים במשפך השיווק שלך מחפשים מקום להוציא בו את כספם. כל מה שנשאר זה להופיע בדף התוצאות הראשון בדיוק כשזה קורה.

אז האם ההשקעה בקידום אתרים משתלמת? עכשיו שאתם כבר יודעים כמה זה שווה. קידום אתר זו השקעה כלכלית כדאית ומומלצת. הגיע הזמן לפעול! גלו כיצד שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש יכולה לשפר את התנועה , לשפר את שיעור ההמרות ולהגדיל את ההכנסות של העסק.  נשמח להתאים אישית את השיווק הדיגיטלי באינטרנט שלך בהתאמה לתקציב ולצרכים הייחודיים של העסק שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות