שיווק ופרסום בסלולאר

פרסום בגוגל – גוגל מרגישה לאן מנשבות הרוחות והחלה במגמה לעודד מפרסמים להתייחס לתחום ברצינות רבה ולהתאים את האתר או דף הנחיתה שלהם למכשירים ניידים על מנת למצות את כוחה בשוק זה. שוק השיווק והפרסום בטלפונים סלולאריים וטאבלטים תופס תאוצה ונתח שוק משמעותי לאחרונה. לפחות 40 אחוז מחיפושי הקניות של הרגע האחרון מתבצעים דרך הסמארטפונים והטאבלטים.  יחד עם זאת מרבית המפרסמים אינם מייחסים חשיבות רבה לנושא ואינם מתאימים את האתרים שלהם למערכות הפעלה סלולאריות, ובכך אינם ממצים את הפוטנציאל הרב שטמון בתחום הסלולאר. בנוסף השיקה גוגל  תוסף Adwords חדש שבודק את ההצלחה של הקמפיינים בסלולר דרך גוגל. התוסף החדש מספק מידע ומעקב אחר התפתחות הקמפיין, ביניהם הוא סופר את כמות הקליקים וההמרות שבוצעו דרך הפרסום הסלולארי . סביר להניח שמגמה זו תימשך כיוון שכל הנתונים האחרונים מצביעים על כך שתחום השיווק והפרסום בסלולאר הולך וגדל עם הזמן ולכן חשוב לנו לשמור על רמת פרסום בגוגל אדוורדס גם בהיבט של התאמה לסלולר.

 גוגל מעודדת פרסום מותאם לסלולאר

מכיוון שגלישה באינטרנט דרך המכשיר הסלולארי הגיחה לעולם לאחר גלישה ממחשבים ביתיים, לא כל האתרים מותאמים למערכות הפעלה סלולאריות כמו אנדרואיד וספארי, דבר שגורם לאתרים להראות לא טוב ובחלק מהמקרים אנו רואים דפים שבורים ולא שלמים,לכן ישנו צורך בהתאמת האתר למכשירים סלולריים כדי שאם מישהו מחפש אותנו בסלולרי נוכל להיות מוצגים כראויי.

המותג שלך בידיים שלהם.

שישה מתוך עשרה אנשים גולשים באינטרנט אלחוטי ממכשיר נייד! בעולם האלחוטי של היום, הפרסום הסלולרי הוא יסוד חיוני של כל קמפיין שיווקי מוצלח.  כאשר קהל היעד שלך הוא בעל ההשפעה הרבה ביותר, המותג שלך, פשוטו כמשמעו, בידיים שלהם.
פרסום סלולרי – הדרך להגיע ללקוחות שלך איפה שהם –  כשהמתחרים שלך עוד לא שם, ולהניח את המותג שלך ישירות לידיהם של הצרכנים שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות