קידום אתרים אורגני בכמה צעדים פשוטים

צעדים בסיסים לשפר את היכולת של אתר להתקדם בגוגל

קבלו מספר פעולות בסיסיות לקידום אתרים אורגני בגוגל. SEO יכול להיות עניין מסובך כשנכנסים עמוק לתוך הנושא, יש עומס יתר של מידע בתחום, חלקו נכון, חלקו לא נכון, וחלקו פשוט תאוריות שאנשים פיתחו שעובדות בשבילהם. אבל יש כמה דברים שכולם מסכימים עליהם, אלה הצעדים הראשונים שכל מי שרוצה לקדם את האתר שלו אפילו קצת בגוגל חייב לעשות.

להתקין על האתר גוגל סרץקונסול וגוגל אנליטיקס.

איך מקדמים אתר בלי נתונים? איך מקדמים אתר בידיעה שמה שאתה עושה עוזר? פשוט מאוד.

לא עושים זאת, כמו שאבות אבותינו הקדמונים היו צריכים להשתמש בחנית כדי ללכת לצוד כך גם אנחנו צריכים את החנית שלנו על מנת לעשות את עבודת הקידום על הצד הטוב ביותר,  בלי נתונים מכלי גוגל סרץ’ קונסול ומגוגל אנליטיקס יכול להיות שאתם מפספסים ביצי זהב.

חלק מהדברים שתוכל להפיק משם כוללים : איזה מילת מפתח מביאה הכי הרבה תנועה, איך משתמשים שמגיעים לאתר מתניידים, האם גוגל מאנדקס את האתר בצורה טובה, ועוד כל מיני נושאים שחשוב לשים לב אליהם.

 

תוכן איכותי ולא מועתק

תוכן באתר שלכם חשוב ביותר, שני הדברים הכי חשובים בתוכן זה שיהיה תוכן איכותי ותוכן שלא הועתק ממקומות אחרים, תוכן איכותי מביא קוראים, תוכן איכותי מקבל שיתופים ברשתות חברתיות, תוכן איכותי מקבל קישורים מאתרים אחרים, תוכן איכותי הוא נכס ואין מילה אחרת, כאשר אתם כותבים תוכן שאנשים רוצים לקרוא , האתר מקבל דירוג גבוה יותר מאחר שגוגל מבין שזה מה שאנשים רוצים לראות כאשר הם מחפשים ביטוי מסוים, בקשר לתוכן מועתק, גוגל הבהירה שתוכן מועתק ייחשב ספאם אך ורק אם הוא מועתק מילה במילה ולא מוסיף שום ערך לכתבה שממנה נלקח. עדיף לא להתעסק עם זה בכלל.

מטא טאגס

תגי המטא של האתר הם בעצם מה שיהיה רשום כאשר משתמש רואה את האתר שלכם בגוגל, הכיתוב בכחול ולמטה בכתב קטן אולי תג הכותרת ותג התיאור של האתר, לכל דף יש תג משלו, לתג המטא אין השפעה ישירה על דירוג האתר, מה שכן יש לו השפעה על כמות ההקלקות מתוך החשיפות אליו (CTR) וזה יכול להשפיע על דירוג האתר, כאשר גוגל רואה שהרבה אנשים מקליקים על כתבה מסוימת יותר מאשר על אחת אחרת היא תדרג אותה מן הסתם גבוה יותר.

אופטימיזציה לתמונות ALT TAG

כדי שתמונות מהאתר שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש בהקשר רלבנטי יש לתייג את התמונות על ידי הגדרת ATL תג שבעצם מפרש למנוע החיפוש מה פשר התמונה. מנועי חיפוש אינם יודעים לקשר תמונה או להבין על מה מדובר אם אין לתמונה תג ALT.

מהירות אתר וטעינת עמוד

מהירות האתר הוא נושא שגוגל כתבו שהם בהחלט מחשיבים אותו כגורם בדירוג האתר

(משהו שגוגל בדרך כלל לא עושים מכיוון שהם לא רוצים שתדע מה משפיע על דירוג האתר)

מהירות האתר גם עוזרת מבחינת חווית המשתמש הכוללת ונותנת למשתמש חוויה הרבה יותר טובה וגם מבחינת הדירוג, יש כמה גורמים המשפיעים על דירוג האתר ויש פתרונות מצוינים שתוכל ליישם היום כדי לייעל את הגורמים הללו. הנה שתיים מהפלאגאינים שכדאי לשים על האתר כדי לראות שיפור:

א)פלאג אין קש כלשהו(CACHE)

ב)פלאג אין מקטין קוד (CODE MINIFIER)

שני אלו כבר יעלו לכם את הדירוג בגוגל ויעזרו לאתר שלכם להטען מהר יותר אצל המשתמש,בנוסף כדי להתאים את התמונות לאתר מבחינת משקל וגודל, לגוגל יש כלי שנקרא GOOGLE PAGE SPEED שבו אפשר בקלות לטעון את האתר ואז הוא ייתן אפשרות להוריד את התמונות אחרי שעברו אופטימיזציה על ידיהם, או שאפשר לעשות את זה באופן אוטומטי על ידי אתרים כמו tinypng ו pixlr

בנוסף עוד חלק חשוב במהירות האתר הוא האחסון עליו הוא יושב,לכן צריך להסתכל האם האחסון מחזיק את האתר כמו שצריך.

אופטימיזציה של Url  של דף או פוסט 

כאשר כותבים/עורכים פוסט או דף מסוים ,צריך לחשוב עליו כשלוחה של האתר לעוד חלק באינטרנט, כדי שהוא יגיע למקום הנכון חשוב לעשות אופטימיזציה ל-Url, אפשר לעשות את זה בקלות מכל CMS, במערכת ניהול מסוג וורפרס צריך בעמוד הפוסט ללכת למעלה ומתחת לכותרת לשנות ידנית, חשוב להכניס את הביטוי שאותו אתם רוצים לטרגט או משהו דומה, כך שמנועי החיפוש יידעו איפה לשים את הפוסט שלכם. למשל אם יש לכם אתר של השכרות רכב ואתם רוצים לעשות עמוד להשכרות בחול, תוכלו לעשות משהו כזה :

www.car-rentals.co.il/השכרות-רכב-בחול/

ובכך לשפר את הסיכוי שלו להופיע בתוצאות החיפוש.

אלו הם חלק מהצעדים הבסיסים שתוכלו לקחת על מנת לשפר את היכולת של האתר שלכם להגיע לדירוגים גבוהים במנועי החיפוש, אם תיישמו אותם כבר תראו עלייה במיקומים של האתר בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות