קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים באינטרנט: כך עושים שיווק דיגיטלי שמשיג תוצאות

קידום אתרים באינטרנט במטרה להזרים כמה שיותר תנועה איכותית ורלוונטית של גולשים לאתר הוא חוד החנית של עולם השיווק ברשת.

קידום אתרים במנועי חיפוש באינטרנט

רשת האינטרנט פתחה בפנינו אפיק שיווקי מדהים בעשור האחרון, עסקים רבים נהנים מחשיפה אינסופית למוצר שלהם או לשירות שלהם, האתרים הרבים שקמים מדיי יום מציפים את הרשת במידע וכל אחד מאיתנו פונה לאינטרנט כאשר הוא רוצה לברר פרטים על משהו מסויים. מנועי החיפוש באינטרנט הם המגרש האמיתי בו יכול כל אדם לחפש את מבוקשו וגם למצוא אותו במדוייק. ישנם שני דרכים בהם ניתן לקדם אתר במנועי החיפוש באינטרנט, האחת היא קידום ממומן, כאשר מפרסמים מודעות בתשלום ושיטת התשלום נקראת PPC והיא מתומחרת על פי כמות הקליקים שנלחצו על המודעה, בשיטה זו כל לחיצה על המודעה כרוכה בתשלום. השיטה השניה והמורכבת יותר היא קידום אתרים אורגני בתוצאות החיפוש הטבעיות, שיטה זו נקראת SEO ומטרתה לקדם את האתר בתוצאות החיפוש הטבעיות ללא תשלום וללא התערבות יד אדם אם כי על ידי רובוטים שסורקים את האתר ומדרגים אותו על פי פרמטרים רבים.

מנועי חיפוש מנהלים את ההצגה – תרתי משמע

כל עוד גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים ממשיכים לנהל את ההצגה, אנו חייבים להישאר דרוכים כדי לעמוד בקצב. כל מי שעבד בתחום זה במשך עשר השנים האחרונות יודע כמה שינויים עצומים מתרחשים במהלך תקופה קצרה וכמה אנו נדרשים לשמור על כללים חדשים ולהמציא את עצמנו מחדש בכל יום על מנת לספק את הסחורה. שם המשחק: קידום אתרים בגוגל – סטטוס: צמיחה מהירה, עובר שינויים עצומים ורוכש תכונות חדשות מדי שנה.

שינוי שיטות הקידום

עם חלוף הזמן ניתן לראות כי שולבו שיטות חדשות רבות שלא היו קיימות לפני 10 שנים. חלק מהשיטות הישנות שנהגנו להשתמש בהן בעבר כדי להפיק תוצאות מדהימות פשוט נעלמו ולא עובדות יותר. מנועי החיפוש שינו את החוקים ושינו אותם שוב ושוב,  הדבר הזה מחייב כל מנהל אתר להפשיל שרוולים כדי להישאר בחלק העליון של המשחק. התוצאה היא שאם אתה רוצה להצליח בתחום אתה פשוט חייב להתאים את תהליכי העבודה למגמות האחרונות והדרישות של כל מנועי חיפוש. מי שעדיין תקוע באסטרטגיות הישנות לא יוכל להתמודד עם התחרות מכיוון שלמתחרים שלכם תהיה קדימות אם הם כן ישלבו את האסטרטגיות האחרונות שיש כיום בקידום אתרים. אסטרטגיות חדשות חיוניות להמשך קידום האתר ואין מה להסתמך על שיטות ישנות יותר, מנועי החיפוש וגוגל בראשם הפכו את הענין הכרחי כדי לספק תוצאות טובות יותר לגולשים ברשת. חברות קידום אתרים כבר השכילו להבין ולהפנים את כל השינויים שמתרחשים תוך מתן דגש על יישום השינויים בפועל.

תנועת איכותית של גולשים באתר

אם פעם היה חשוב בעיק להביא כמה שיותר תנועה לאתר הרי שהיום התנועה של הגולשים נמדדת לא רק על פי הכמות אלא גם על פי דפוסי ההתנהגות שלהם באתר וחווית הגלישה שלהם בו. קידום אתרים באינטרנט למעשה מורכב משרשרת זו של פילוח קהל היעד, הפנייה של קהל היעד לאתר ומענה חיובי לכל שאילתת חיפוש של הגולשים באתר, כלומר שהתנועה הביאה עימה מבקרים שמצאו באתר תוכן ומידע איכותי ונהנו לקרוא אותו, וזה יכול להיות גם מוצר או שירות כלשהו שהגולשים סימנו או רכשו. התנועה באתר חייבת היום להיות איכותית ובעלת רלוונטיות לתחום בו מקדמים את האתר, תנועת הגולשים יש לה השפעה עצומה על איכות האתר ומשקל רב בדירוג האתר בתוצאות החיפוש. מנועי החיפוש שמים לב לתנועה הזו ויודעים לפענח אותה אם היא איכותית או לא.

תנועה חברתית בהיבט של קידום אתרים

השינוי האחרון והמשמעותי ביותר עליו הכריזה גוגל לאחרונה והודיע כיהפניות לאתר מהרשת החברתית הופכים להיות עכשיו האסטרטגיות הפופולריות ביותר בקידום אתרים להשגת התנועה הנדרשת, גם מבחינת הקישור וגם מבחינת החשיפה. אם הגישה שלך משתנה בהתאם האסטרטגיות האחרונות תהיה לך תחרות יותר קלה והדרך למעלה תהיה הרבה יותר פשוטה.

אופטימיזציה לעיני הגולש

ההבחנה של מנועי החיפוש בין אתר שמתיימר להיות רלוונטי לבין אתר רלוונטי באמת היא מאד חדה, בקצב הזמן ההבחנה הזו מושחזת כל הזמן על מנת לייצר שפיץ איכותי בראש עמוד התוצאות.  האופטימיזציה על האתר שהיא אחד הדברים בהם ישנה דרישה של רלוונטיות במאה אחוזים גורמת לפעמים לאתרים לנסות ולהוכיח יתר על המידה ובאופן מופרז ומוגזם למנועי החיפוש כי האתר שלהם רלוונטי.  לא פעם הכריזה גוגל כי האופטימיזציה צריכה להעשות במחשבה על הגולש תחילה ורק אחר כך עבור מנועי החיפוש, לאחרונה היא גם  הודיע רשמית כי  היא מענישה אתרים על אופטימיזציה מוגזמת תוך מתן דגש על  עיני הגולש והמבקר באתר.

מבנה התהליך של קידום אתרים באינטרנט

בניית אסטרטגיה : אנו בונים אסטרטגיה שיווקית לכל דבר וענין על קמפיין קידום אתרים במטרה לספק תשואה גדולה יותר על ההשקעה.

מחקר מילות מפתח : מחקר מילות מפתח הוא אבן הפינה והצעד הראשון של כל פרוייקט קידום אתרים באינטרנט. אנו בוררים את מילות מפתח הרלוונטיות והתחרותיות עבור האתר שלך כדי להשיג עבורן נוכחות גבוהה יותר במנועי החיפוש. מחקר מילות מפתח יסודי ומציאת המילים הנכונות לאתר הן קריטיות ביותר בשיוך האתר לשאילתות החיפוש.

אופטימיזציה : אנו מסתמכים על האסטרטגיות שבחרנו לפעול בהן כדי להיטיב עם מנועי החיפוש במטרה להגביר את הנוכחות של האתר שלך באינטרנט.

בניית קישורים : הקישורים המפנים לאתר הם חלק מאסטרטגיה מתוכננת  שמיועדת לעזור לאתר שלך להשיג פופולריות ומוניטין, אלה חורצים את גורלו בדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. הגדרת מטרות בתהליך בניית הקישורים לאתר הם יסוד הכרחי לקישורים חוזרים איכותיים.

דיווח  חודשי : אנחנו שולחים דוח חודשי המסכם את דירוג  האתר במנועי החיפוש השונים כמו גם התנועה שהולכת וגדלה כתוצאה מכך.

אחזקה וביקורת : אנו מבצעים ביקורת ותחזוקה שוטפת של האתר כדי לשמר את ההישגים שהושגו לאורך זמן.

אנחנו יכולים לעזור לך לזהות הזדמנויות רווחיות הקשורות בתחום שלך. אנו מבצעים מחקר מעמיק כדי לשווק בהצלחה את האתר שלך בצורה אפקטיבית ויעילה להפליא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות