קידום באינטרנט ושיווק אל קהל יעד ממוקד

הצעד הראשון בבואנו לשווק ולקדם מוצר או שירות כלשהו ברשת הוא להגדיר את קהל היעד . מיהו קהל היעד שלי ? למי אני יכול למכור את המוצר ? קהל היעד שלך מהווה את כל האנשים שיש להם את הסיבה הטובה ביותר לרכוש את המוצר/השירות או אלה שיצרת אצלם את הרצון לקנות את המוצר או השירות ! אלה מהווים את המושג : " קהל היעד " .

כדי להבין טוב יותר את המושג הזה, נניח שאתם מפעילים חברה קטנה בנישה של בגדי ילדים עם סיגנון בלעדי ומיוחד שברצונכם לשווק במדינה שלכם. כל תושבי המדינה, העיר, האזור  מהווים "קהל" שלכם. אבל "קהל היעד" שלכם מהווה רק את אותם אנשים שצריכים בגדי ילדים, העיצוב מוצא חן בעיניהם והם רוצים לקנות אותם !

איך למצוא את קהל היעד ?

ראשית, יש לנתח את הדרכים שבהן ניתן למכור את הסחורה שלכם. אתם יכולים לגרום לאנשים באופן ישיר לרכוש אותם בחנויות ואתם יכולים להקים חנות אונליין שבה תציעו את המוצרים או השירותים שלכם למכירה.

איך להגיע אל קהל היעד ביעילות ?

אם אתם רוצים לשווק באינטרנט, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשכור את שירותם של אנשי מקצוע שיכולים להפעיל קמפיין שיווקי, קידום אתרים ומסעות פרסום עבור המוצרים או השירותים שלכם ואז לראות איך מחזור המכירות שלכם גדל. ישנה חשיבות רבה בכך שחברת שיווק מקצועית תוביל אתכם בדרך אל המטרה. מחקר מקדים של מילות מפתח ופילוח שוק על פי סטטוס אישי כמו בפייסבוק יכולים להועיל מאד בתיכנון האסטרטגיה לקידום המטרה,רצוי לערוך פיילוט ראשוני כדי לראות איך השווקים מגיבים למוצר או השירות. אין לצפות לתוצאה בן לילה. זה לא עובד ככה! בקידום ושיווק אתרים במנועי חיפוש צריך לתת לזה זמן כדי לראות את התוצאות, אין קסם שגורם למכירות רבות בתוך כמה ימים של מוצר חדש  אלא אם כן הוא מציע תפיסה חדשה לחלוטין של מוצר או שירות. אני לא אומר שזה בלתי אפשרי, אבל זה בלתי סביר לעשות זאת בדרך ישרה (כובע לבן).

כדי להגיע לקהל יעד ממוקד אשר מהווה לקוחות פוטנציאליים צריך להשתמש בטקטיקות מיוחדות. אם אתם מפרסמים באינטרנט כמו PPC ,  צריכם לעשות מחקר מילות מפתח, לשדרג את התבנית או את דף הנחיתה פעמים רבות עד שתגיעו לתוצאות וותתחילו לראות עלייה בהחזר על ההשקעה. צריך לעקוב אחר המתחרים ולראות מה הם עושים, ליישם קמפיין קידום אתרים תוך כדי תנועה, ניסוי ותהיה, ורק אז ניתן יהיה לראות תוצאות. אם רוצים להשקיע כסף על פרסום אז צריך להשקיע לפחות 3 חודשים קדימה על קמפיין כדי להתחיל לראות תוצאות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות