קידום מקומי בגוגל - איך מזרימים ביקורים פיזיים לעסק?

קידום מקומי בגוגל – איך מזרימים ביקורים פיזיים לעסק?

עסקים מקומיים צריכים ביקורים פיזיים של לקוחות

רוב העסקים המקומיים רוצים יותר הפניות עבור העסק שלהם, יותר לקוחות, יותר הכנסות ויותר רווחים. אחת הדרכים הטובות ביותר להזרים תנועה לאתר של עסק מקומי היא תנועה אורגנית ממנועי חיפוש. רוב הלקוחות המקומיים אשר מחפשים מוצר או שירות באיזור שלהם נוטים לחפש את זה בגוגל כך שכל עסק מקומי ירצה בוודאי להופיע שם בראש הדף התוצאות הראשון בכדי שהלקוחות יוכלו להתקשר ולבקר פיזית בעסק.

איך קידום אורגני מקומי הופך גולש למבקר פיזי?

גוגל ביזנס

אחד הכלים השימושיים ביותר עבור בעלי עסקים מקומיים הוא גוגל ביזנס שבעזרתו ניתן למקם את העסק בדף הראשון תוך שימוש באיזור המוקדש לעסקים מקומיים בתוצאות החיפוש של גוגל. הרישום מתבצע דרך גוגל מפות, ולאחר מכן יש צורך לאמת את העסק ולשלט בתוכן והתמונות שמוצגות בו.

דירוג מילות מפתח בקידום מקומי

למרות הדירוג של אתר האינטרנט העסקי בטווח המקומי, דירוג מילות המפתח חשוב לא פחות. הקידום המקומי של מילות המפתח נעשה באותם טכניקות של קידום לאומי (בכל מדינת יעד), התוצאות לעתים מגיעות מהר מאד עבור מילים פחות תחרויתיות, אבל כאשר מגיעים למילים תחרותיות נדרשת דחיפה משמעותי הנשענת על בניית קישורים נכנסים לאתר באיכות גבוהה וממקורות סמכותיים.

מה זה קישור איכותי?

כולנו יודעים כבר שבניית קישורים חכמה יכולה להכריע את התוצאה. למען האמת, בניית קישורים נכנסים באיכות גבוהה לוקחת זמן ומאמץ רב – אבל התמורה שווה בהחלט. אנחנו רואים אתרים שמקבלים קישורים במהירות רבה, ותוהים למה זה לוקח לי כל כך הרבה זמן להשיג קישור. לעולם אל תשכחו כי בכל הנוגע לבניית קישורים האיכות חשובה יותר מאשר הכמות, ולכן מומלץ לקחת את הזמן כדי להרוויח קישור אחד טוב באמת לעומת השגת כמה קישורים קלים ובאיכות נמוכה. ככלל אצבע : אם הקישור הוא ממש קל להשגה – זה כנראה לא שווה את זה! וכדאי להשקיע את המאמץ ביצירת קישורים איכותיים בלבד אשר מבוססים על העקרונות הבאים:

  • קישורים מאתר מקומי מאותו אזור שבו העסק ממוקם.
  • קישורים רלוונטיים לתחום העסקי.
  • קישורים אשר יניעו תנועה רלוונטית לאתר של קהל היעד.
  • קישורים הבונים את המוניטין של המותג המזוהה עם העסק כמו: עיריות, חברות בתעשייה, מגזינים ידועים, אתרים, או משאבים אחרים בתעשייה וכו '.

 

אסטרטגיה לבניית קישורים מאתרים מקומיים

השאלה הראשונה שצריך לשאול היא למה המתחרים שלי מדורגים לפני? ואיך אפשר לגלות מה הם עושים בשביל זה.

כשחושבים על השגת קישורים באיזור מקומי זה נשמע כמו פעולה קשה יותר כי מספר המקורות אליהם תוכלו לפנות מצטמצמים. אולם, בדיקה של קישורי המתחרים תוכל לסייע למצוא אתרים כאלו. שימוש באחד הכלים לבדיקת קישורים נכנסים יפתח בפנינו אופציות לא רעות בכלל לפנות אליהם על מנת להשיג קישור.

חשוב לזכור: כשזה מגיע לדירוג מילות מפתח בחיפוש מקומי בגוגל, קישורים איכותיים הם הדבר היעיל ביותר שאפשר לעשות כדי לקדם אתר, במקביל לתוכן האופטימיזציה און פיי'ג באתר כמובן.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *