4 שאלות הכרחיות למקדם האתר שלכם

שאלות שיש לשאול כל מקדם אתרים טרם השכרת שירותיו

כאשר מחליטים על שכירת שירותי קידום אתרים זה די דומה לשכירת קבלן או כל איש מקצוע אחר, צריך לוודא כי המועמד יכול לספק את התמורה כמו גם שתהיה לו התאמה טובה עם החברה שלך. כל זה יפה ונכון אם כי קשה להפריד בין מציאות לבדיון, בתחום הזה לוקח זמן לקבל תוצאות . בעלי עסקים רבים אם כן מתמודדים עם בעיה אמיתית: איך ניתן לדעת מיהו מקדם אתרים איכותי או מיהי חברת קידום אתרים מקצועית ?

כל אדם אחר שאתם שוכרים כדי לסייע לעסק באופן כלשהו עובר תהליך של ראיון עבודה, זה לא אמור להיות שונה עבור השכרת שירותי קידום אתרים. אכן, צריך לתת  מידה רבה של מחשבה בבחירת השאלות הנכונות כמו גם בקבלת התשובות שאתה מקבל. השאלות הללו נשמעות מאוד דומה לשאלות ראיון טיפוסיות אך צריכות להיות מותאמות במיוחד לביצוע משימות קידום אתרים. החשיפה או היעדר החשיפה בגוגל ושאר מנועי חיפוש אחרים יכולה להיות בעלת השפעה עצומה על השורה התחתונה ומהסיבה הזו בדיוק יש לשקול בזהירות את מקדם האתרים שלך.

נעלה כאן ארבע שאלות חשובות שיעזרו לך להבין את הפילוסופיה של המועמד ואת הגישה שלו למקצוע.

1. ספר לי על הניסיון ועל המומחיות שלך בקידום אתרים. כל מועמד יכול לענות בדרך שלו כדי לענות על תשובה זו, אחד יפרט זאת לפרטים ואחר יסכם זאת בכמה מילים. האופן בו המועמד עונה לשאלה זו ייתן לך רמזים לגבי איך הוא חושב , שאלה זו דורשת מאנשים לחשוב על תשובה ספונטנית ומפורטת.

2. ספר לי על שלושה פרויקטים של קידום אתרים שאתה גאה בהם ביותר ומדוע אתה גאה דווקא בהם. שאלה זו יכולה להגיד לך אם המועמד שלך משדר איתך על אותו גל. אם הוא מדבר רק על מיקומים בחמש מילות מפתח  או שמע הוא מדבר על או שיפור התנועה וההמרה באתר ? מיקומים במילות מפתח הן רק ציון דרך כדי להגיע למטרה אך כל בעל עסק מבין היום שזה כנראה לא המטרה החשובה ביותר בשכירת שירותי קידום אתרים.

3. מהו הכלל מספר אחד שלך בקידום אתרים?  שאלה זו תשפוך אור על הפילוסופיה הבסיסית של המועמד שלך ועל הגישה שלו בתחום  אפילו יותר מכל שאלה אחרת וזה גם יתן לך מושג עד כמה הוא מנוסה בתחום. על פי התשובה של המועמד שלך לשאלה זו תוכלל שאול את עצמך אם אתה יכול לעבוד עם מישהו שיש לו גישה כזו או האם הוא  בכלל בראש המתאים לעסק שלך?

4. ספר לי על הכישלון הגדול ביותר שלך בתחום קידום אתרים ומה למדת ממנו. אף אחד לא אוהב לדבר על הכישלון שלו אבל בראיה רחבה אנחנו גדלים ומשתפרים מהכשלונות שלנו יותר מאשר מהצלחות שלנו. כמה עמוק ירדת כדי לבחון את הבעיה?  יש לבקש פרטים כאשר שואלים את השאלה הזאת, כולל מה הייתם עושים אחרת לו עמדתם עכשיו בפני אותה בעיה או בעיה דומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות