תוכן איכותי בהיבט של קידום אתרים

תוכן איכותי = המרות

כשמדברים על תוכן זה הרבה יותר פשוט לכתוב, וכשמדברים על קידום אתרים זה הכי חשוב לכתוב, התוכן הוא למעשה כלי הממיר לקוח פוטנציאלי ללקוח אמיתי. וזו הסיבה מדוע תוכן חשוב לקידום אתרים – הוא המלך ויש לשים עליו דגש חזק מאד בתכנית בניית האתר. ולהלן נקודות חשובות בכתיבת תוכן לאתר.

תוכן בונה אמון

התוכן מאוד עוזר לבניית אמון. אפשר לתת לקוראים עצה, לשתף כמה עצות, לתת חוות דעת, לשתף  המלצות של לקוחות מרוצים, וכמובן יצירת מאמר אשר נותן משוב חיובי.

תוכן בונה נאמנות

תוכן בונה נאמנות קהילה. באפשרותך ליצור סיפורי הצלחה בוידאו ולספק המלצות של לקוחות מרוצים. אל תשכח גם למצוא דרכים על איך אתה יכול להעביר לקוחות מרוצים להיות שגרירים של העסק שלך והם בעצם אנשי המכירות הטובים ביותר.

תוכן שיש לו את היכולת להמיר

לתוכן איכותי יש את היכולת להמיר לקוחות פוטנציאלים ללקוח אמיתי. אתה יכול לספק מקרים אמתיים או לשתף מסמכי הוכחה ולעזור לקוראים להבין את הדברים שהם צריכים לדעת.

תוכן שיש לו את היכולת לחנך תוך כדי העברת מסר

לקוחות פוטנציאלים להוטים ללמוד מידע. אתה יכול לכתוב ניוזלטר, לענות על שאלות, לספק נתוני סקר ולתת סמינרים מקוון או לא מקוון. לתוכן זה יש את היכולת לספק תובנה.

התוכן הוא ללא ספר תמצית האתר, עליו להיות רלוונטי לנושא האתר, ברור ורהוט כדי שיעניין את המבקרים להישאר באתר ולקרוא אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות