מדוע גוגל לעסק שלי חשוב עבור קידום אתרים?

מדוע גוגל לעסק שלי חשוב עבור קידום אתרים?

גוגל לעסק שלי (GMB) הוא כלי חינמי של גוגל המסייע לבעלי עסקים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם ברחבי מנוע החיפוש ומפות של גוגל. זה מאפשר להציג את העסק בתוך רשימה של עסקים בקרבת מקום והרבה מידע חיוני הדרוש למציאת עסק ספציפי כמו: כתובת עסק, שעות פתיחה, תמונות העסק, ביקורות לעסק והצגת מידע שימושי שמסייע לקהל יעד רלוונטי למצוא את העסק ואת השירותים שלו בגוגל. 

מה זה Google My Business ?

גוגל ביזנס – לעסקים חיוני מאד עבור קידום אתרים מקומי מכיוון שהוא מאפשר לעסק שלך להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות לשאילתות ספציפיות למוצרים או לשירותים שלך. אפילו שאילתות רחבות עם נפחי חיפוש גדולים מציגות תוצאות מקומיות של עסקים בדף התוצאות הראשון – זה משהו שבעלי עסקים יכולים וצריכים לנצל.

הלקוחות יכולים לפנות אליכם במגוון ערוצים כגון: שיחות טלפון, הודעות טקסט וכתיבת ביקורות. כאשר יש יותר דרכי התקשרות, אפשר לעשות יותר עסקים.

לנהל את פרופיל העסק: עריכת דף עסקי בגוגל מיי ביזנס

לפני שתחילים, חשוב לדעת כי כל עסק בגוגל יכול לערוך את הדף העסקי שלו בגוגל – זאת בתנאי שהעסק אומת.

איך מאמתים גוגל לעסק?

בעמוד הרישום תידרשו לספק כתובת פיזית של העסק.

גוגל תשלח לכם גלויה בדואר לכתובת שמסרתם. רוב הגלויות מגיעות תוך 20 יום לבית העסק.

הגלויה מכילה קוד ספרות אותו נדרש להקליד. וזהו העסק מאושר וגוגל תתחיל להציג את כל המידע.

כיצד לייעל את חשבון גוגל לעסק שלי כדי להגדיל את המכירות?

הסטטיסטיקה מראה כי מספר החיפושים בגוגל המשתמשים בביטוי עם מיקוד גיאוגרפי גדל מאד בשנים האחרונות. מרבית האנשים מחפשים עסקים כמו מסעדות, סוכנויות רכב, מקומות בילוי בקרבת המקום שלהם.

האלגוריתם של מנוע החיפוש מעדיף להציג את אותם עסקים עם פרופיל גוגל לעסק שלי בדפי התוצאות שלו.

יחד עם זאת, עסקים רבים תובעים בעלות על חשבון גוגל לעסק שלי, ממלאים כמה פרטים נחוצים ואז משאירים אותו כמו שהוא. הם לא ממנפים נכון את חשבונם, דבר ששוי לגרום להגדלת המכירות.

כדי להשיג דירוג גבוה בתוצאות החיפוש יש לבצע אופטימיזציה לדף העסקי שלך בגוגל. אנו נלמד אותך כיצד לעשות זאת.

ספק מידע מדויק ועדכני : עליך לספק את כל הפרטים אודות העסק המבוקש במרכז השליטה של ​​’גוגל לעסק שלי’.

כמו כן, יש לוודא כי הנתונים מדויקים, עדכניים ועולים בקנה אחד עם המידע באתר שלך. אפשר לשלב גם מילות מפתח למטרות קידום אורגני SEO, אך מומלץ לא להגזים מכיוון שגוגל יכולה לעניש אותך.

לזכור לעדכן את שעות הפעילות של העסק, במיוחד בנסיבות מצב כמו COVID-19.

תמונות – ניתן להעלות תמונות ולתייג אותם בעמוד העסקי בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות