קידום אתרים בגוגל

גוגל שואבת מידע מחברות קידום אתרים ועושה אופטימיזציה לעצמה

גוגל שואבת מידע מחברות קידום אתרים ועושה אופטימיזציה לעצמה.

לאחרונה חברת גוגל פנתה בסקר ישיר לחברות קידום אתרים לצורך אפיון רוחבי של פעילות ענף זה בישראל. השאלות שהואלו בסקר הן בנושא קידום אתרים בגוגל SEO ושיווק ופרסום באינטרנט SEM . כל זאת במטרה לקבל הערכת מידע על מערך המוצרים הקיימים שלה ובתכנון של מוצרים חדשים בעתיד על פי הדרישה למען קידום הפעילות בענף ושיפור השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה ושותפיה.

בין השאלות שנשאלו היו שאלות כלליות, עסקיות, אפיון מוצרים, שירותים, והשקפה כללית בנוגע למצב הענף. להלן מספר דוגמאות :

מהן הטכניקות, שירותים ומוצרים של חברתך שהיית מגדיר כייחודיים; וכבעלי ערך-מוסף שיהיה קשה למצוא בחברות אחרות ?

מהם השירותים ואו סוג הלקוחות שבהם מושקעת תשומת כח אדם בהיקף הנרחב ביותר ?

מהם התחומים (מוצרים ושירותים) שבהם חל להבנתך גידול בביקוש בתקופה האחרונה ?

מהם התחומים (מוצרים ושירותים) שהם לדעתך בעלי פוטנציאל גידול מובהק בשנים הקרובות ?

אם בוחנים טוב את הענין ניתן להבין לאן גוגל חותרת, גוגל משקיעה מאמץ רב כדי לשפר את תוצאות החיפוש ומי אם לא אנשי השטח (קידום אתרים) עצמם הם אלה שיוכלו לעזור לה באופטימיזציה של עצמה?

לאור השינויים האחרונים במדיניות הפרטיות שלה ובמטרה לספק תוצאות איכותיות יותר, גוגל מנסה בכל כוחה לקבל יותר מידע פרטני על המשתמשים, אמנם יש את אלה שגידו: "חדירה לפרטיות" אך אם פייסבוק יכולה אז גם גוגל, והשילוב הזה של מידע אישי מדוייק יותר וכמות משתמשים כמו שיש לה זה בהחלט יכולה להיות אסטרטגיה כפולה, גם לספק תוצאות טובות יותר וגם להיות יותר רלוונטית מפייסבוק עבור המפרסמים והמשווקים.

תוצאות המחקר כפי שהתפרסמו בגלובס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות