פייג’ ראנק – מדד הדירוג בגוגל PageRank

דירוג האתר על פי גוגל

בהתבסס על פרמטרים שונים גוגל מדרגת את האתר באופן אוטומטי, מדד זה נקרא פייג’ ראנק ( על שמו של לארי פייג’ ממציא האלגוריתם ומייסד גוגל). בין הדברים שנלקחים בחשבון הם גיל האתר,קישורים נכנסים, תוכן רלוונטי ועוד . ידוע כי קישור מאתר בעל PR גבוה הוא עדיף על קישור מאתר בעל PR נמוך, אך  הנוסחה כלל אינה ידועה לציבור ומתבססת בעיקר ניסיונם של מקדמי אתרים . האם הדבר הולך להשתנות ?  גוגל במגמה של חסימת כלים לבדיקת PR  שלא ברורה הסיבה לכך, באופן שיטתי פועלת כדיי לחסום את ה-PR בסרגל הכלים של אתרים רבים. אז האם PR מצביע על אתר סמכותי ? כן ! , PR הוא אינו אינדיקטור לתנועה והאינטרנט זה לא גוגל, אך הוא  עדיין מנוע החיפוש הגדול והפופולרי בעולם ולבטח צריך להתייחס אליו ברצינות רבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות