קידום אורגני לעומת קידום ממומן וחברתי

SEO – מקור המרות המוביל לעומת PPC ו-SMO

במחקר שנערך לאחרונה בקרב אנשי שיווק ומפרסמים בתעשייה עולה כי מקור ההמרות הטוב ביותר הוא SEO בתוצאות החיפוש הטבעיות של מנועי החיפוש וכי הוא המוביל הבלתי מעורער לעומת פרסום ממומן ושיווק ברשתות חברתיות, אולם למרות זאת ,רבים העידו כי הם מתכננים להגדיל את תקציב המדיה החברתית לשנה הבאה.

המספרים מגיעים מחברת שיווק אונליין בקרליפוניה אשר סקרה למעלה מ-500 משווקים באינטרנט בארה”ב בחודשים האחרונים.
ההשוואה נעשתה בין משווקי B2B לבין משווקי B2C. כ-57 אחוז אמרו שמקור ההמרות העיקרי והמוביל שלהם הוא קידום אורגני .
עוד טוענים המשווקים כי התנועה באתר היא הדרך העיקרית בה הם מודדים את ההצלחה של מאמצי השיווק באינטרנט. מודעות פרסום הם בתחתית הרשימה למדידת ההצלחה, רשתות חברתיות במרכז וכי התנועה האורגנית היא העליונה.


בסקר נשאלו מספר שאלות בנושא התקציב כולל לאילו ערוצים יזרימו את רוב התקציב לשנה הבאה, ורבים ענו שיגדילו את תקציב השיווק במדיה חברתית וכן את תקציב ה-SEO, בנוסף להגדלת תקציב מערך המכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות