קידום אתרים בינלאומי

קידום אתרים בזירה הבינלאומית

 SEO בחו"ל הוא תחום מאתגר מאוד, במהלך השנים האחרונות חברות רבות פונות יותר ויותר לשיווק דיגיטלי וקידום אתרים במנועי חיפוש הפך לחוד החנית של עולם השיווק ברשת. חברות ישראליות רבות גילו את הפוטנציאל העצום שיש בזירה הגלובאלית אך המעבר מפעילות מקומית לפעילות בינלאומית איננה משימה קלה ודורשת הרבה יותר משאבים וזמן.

להכיר את קהל היעד שלך מעבר לים

היתרון העצום שהביא עימו עולם האינטרנט ומנועי החיפוש הוא בכך שניתן היום די בקלות להגיע אל שווקים חדשים בכל העולם וכל זאת מבלי להחתים פספורט, היבט זה יוצר הזדמנות לפרוץ לאזורים שונים בעולם כמו אמריקה, המזרח התיכון, אירופה ואסיה. עסקים משתמשים היום בכל אמצעי התקשורת האלקטרונית  כדי למקסם את הסיכויים שלהם להצלחה. המדיה החדשה יצרה לנו מגרש עסקים  גלובאלי חוצה יבשות בו ניתן להגיע לקהלי יעד בשפות שונות ממדינות בכל העולם.

היבטים חשובים לקידום אתר בחו"ל

תהליך קידום אתרים בחו"ל שונה מזה של קידום בארץ וישנם מספר אלמנטים אשר חובה ליישם אותם מפני שהם משחקים תפקיד חשוב בזירה הבינלאומית :

חשוב לזכור כי לכל טריטוריה יש מנוע חיפוש משלה והעדפות חיפוש שונות.

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לבחור את הסיומת הנכונה עבור שם הדומיין. אם קהל היעד הוא בקנדה יש לבחור ". Ca". אם אתם בצרפת יש לבחור ". Fr". אם אתם בגרמניה יש לבחור ". De". בחירת שם התחום הנכון יעשה את התהליך הרבה יותר קל לדירוג גבוה במנוע החיפוש המקומי.

שפה  –  יש להתאים את האתר או את דפי הנחיתה עבור קהל המטרה בשפת האם שלהם.

עיצוב ובניית מוניטין המותג כחלק מהרצת הקמפיין הוא עניין הכרחי כדי ליצור רושם ראשוני טוב ובאזז ברשת.

עבודה מול מספר מנועי חיפוש מלבד גוגל כגון: יאהו , בינג , באיידו הסיני, יאנדקס הרוסי ועוד.

הפצת תכנים בהודעות לעיתונות וביצוע אופטימיזציה להודעות כך שיובילו לתנועה רלבנטית.

בניית קישורים איכותית על ידי כתיבת פוסט אורח בבלוגים איכותיים, ישנם אתרים רבים אשר משמשים כמתווכים בין בלוגרים בתחומים שונים ובין אתרים שרוצים לפרסם מאמר בבלוג שלהם. היתרון בטכניקה זו היא שהקישור הוא לתמיד ולא בתשלום חודשי, החיסרון: הוא נקבר עם הזמן תחת הר של מאמרים שיגיעו אחריו.

הדרך הטובה ביותר היא ללמוד דרך מה המתחרים עושים ולגלות באילו מילות מפתח הם משתמשים כמטרה עבור החיפוש האורגני , להסתכל על הכותרת שלהם ועל תוכן הדף באתר. מילות המפתח שהם יעד אורגני יהיו לעיתים קרובות  מילות המפתח שיספקו את התנועה הרבה ביותר. הכוונה היא בהחלט לא להעתיק את המתחרים אלא להעזר בניסיון שלהם כדי לקבוע אילו מילות מפתח יוכלו לספק את התוצאות הטובות ביותר.

רוצה לדעת יותר על השירותים הבינלאומיים שלנו בקידום אתרים ? צרו קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות